سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران اعلام کرد:

اجرای طرح «رسام» برای مشارکت اجتماعی مردم در انتخابات

تاریخ انتشارشنبه ۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۰
کد مطلب : ۴۸۳۲۱۷
سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران جزئیات طرح رسام برای مشارکت اجتماعی مردم در انتخابات را تشریح کرد.
۰
plusresetminus
اجرای طرح «رسام» برای مشارکت اجتماعی مردم در انتخابات
قاسم عزیززاده‌گرجی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ، اظهار کرد: قرارگاه رسام ایده‌ای نوآورانه جهت انتخابات مجلس شورای اسلامی در سال ۱۴۰۲ است که توسط هیئت اندیشه‌ورز بومی و دانشگاهی ستاد انتخابات استانداری مازندران طراحی شد.

وی بیان کرد: قرارگاه فرهنگی و اجتماعی رسام با ابتناء بر فرمایشات امام خامنه‌ای در خصوص انتخابات جاری، چهار مولفه رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را نمایندگی خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران تصریح کرد: مرحله اول رسام، راهبرد مشارکت بوده که اهمیت آن با توجه به حجم گسترده تبلیغات دشمنان قسم‌خورده انقلاب اسلامی و ناامید کردن مردم از انتخابات، از اولویت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله رسام از سه‌ اتاق تخصصی بهره‌خواهد برد، ادامه داد: اتاق اول اتاق رصد و پایش وضعیت است که در این اتاق وضعیت فرهنگی، سیاسی و اجتماعی استان و کشور مورد پایش قرار خواهد گرفت.

عزیززاده‌گرجی خاطرنشان کرد: این اتاق را متخصصین رسانه، روان‌شناسی، مدیریت، آمار و علوم سیاسی تشکیل خواهند داد. اتاق دوم اتاق گفتمان خواهد بود. این اتاق را که اعضای آن تشکل‌های دانشگاهی، تشکل‌های مردم‌نهاد، نمایندگان اصناف، نخبگان فرهنگی و سیاسی و نمایندگان ادوار استان تشکیل می‌دهند مواد خام و پیشنهادات اتاق وضعیت را به موضوعات گفتمانی در قالب نشست‌های تبیینی، پرسش‌و پاسخ و تریبون آزاد بدل خواهند کرد.

وی گفت: اتاق سوم این قرارگاه، اتاق تولید محتوا خواهد بود. این اتاق که از متخصصین رسانه، صداوسیما، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، سازمان تبلیغات و تشکل‌های مردم‌نهاد بهره می‌برد تولیدات اتاق گفتمان را در قالب ویدئو، صوت، پادکست‌های تبلیغاتی و... برای فضای عمومی منتشر خواهد کرد.

سرپرست معاونت سیاسی امنیتی استانداری مازندران بیان کرد: از نخبگان و فعالان سیاسی و فرهنگی استان دعوت می‌شود هرگونه ایده یا طرحی برای پرشور نمودن انتخابات پیش‌رو دارند ستاد انتخابات استان مازندران را در این ماموریت تاریخی یاری کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴