رئیس پلیس‌راه مازندران:

هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود

تاریخ انتشارپنجشنبه ۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۴
کد مطلب : ۴۸۳۱۵۹
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: جاده‌های هراز و کندوان در راستای روان‌سازی ترافیک و تسهیل در آمد وشد خودرو‌ها فردا یک‌طرفه می‌شود.
۰
plusresetminus
هراز و کندوان فردا یک‌طرفه می‌شود
یدالله جهان‌تاب در گفتگو با خبرنگار پایپاه خبری تحلیلی بلاغ؛ اظهار کرد: هم‌اکنون تردد روان در محورهای چالوس ، هراز و آزادراه تهران – شمال برقرار است.

وی بیان کرد: محور چالوس دارای بارش برف و باران و سایر محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

رئیس پلیس‌راه مازندران با اشاره به هشدار هواشناسی و احتمال وقوع بارش باران و برف از بعدازظهر امروز در محور‌های کوهستانی استان، افزود: رانندگان علاوه بر همراه داشتن تجهیزات زمستانی با رعایت سرعت مطمئنه در این مسیر‌ها رانندگی کنند.

این مسئول ادامه داد: رانندگان از توقف در جاده‌های کوهستانی استان بخصوص کندوان و هراز پرهیز کنند چرا که احتمال ریزش سنگ و رانش کوه در این جاده وجود دارد.

جهان‌تاب از اعمال محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته تا شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و گفت: به منظور ارتقاء ايمني و تسهيل در عبور و مرور وسايل نقليه، محدودیت‌های ترافیکی تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

رئیس پلیس‌راه مازندران، افزود: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به غیر از موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه ۹ دی ماه ۱۴۰۲ در تمامی محورهای مواصلاتی استان ممنوع است.

جهان‌تاب با اشاره به ممنوع بودن تردد تریلر، کامیون و کامیونت در محور کرج- چالوس ، اظهار داشت: در صورت اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ بعدازظهر تا ۲۴ از ابتدای تونل کندوان به سمت مرزن‌آباد به صورت یک طرفه خواهد بود.

وی با اشاره به محدودیت های ترافیکی و ممنوع بودن تردد کلیه تریلر ها از محور هراز، گفت: تردد انواع کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنجشنبه و جمعه هفت و هشت دی ماه از این محور ممنوع است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱