رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

گام رو به جلو با حمایت از فعالان صنعت نساجی مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۰
کد مطلب : ۴۸۲۵۲۲
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با تاکید بر تقویت انجمن فعالان صنعت نساجی گفت: می‌توانیم با حمایت بیشتر حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشیم.
۰
plusresetminus
گام رو به جلو با حمایت از فعالان صنعت نساجی مازندران
نادعلی کهنسال در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی صنعت نساجی و پوشاک در گفتگو با خبرنگار اقتصادی پایگاه خبری تحلیلی بلاغ؛ درخصوص برگزاری این نمایشگاه و برخی گلایه‌های غرفه‌داران از استقبال در حدانتظار مردم و تولیدکنندگان و تجار، اظهار کرد: در مجموع این نمایشگاه یک نمایشگاه خوبی بوده است اما چون برگزاری آن برای نخستین بار در استان رقم می‌خورد، یکسری ناهماهنگی‌های از سوی خانه صنعت انجام شده بود.

وی افزود: در واقع مقرر شده بود که برای تجلیل از صنعتگران نمونه که هر ساله انجام می‌شود، در این نمایشگاه انجام گیرد تا بهانه‌ای شود تا این فعالان صنعتی نمونه استان ضمن بازدید از نمایشگاه و اخرین دستاوردهای صنعت نساجی و پوشاک، در حوزه مشاوره کسب و کار که در این نمایشگاه ایجاد شد نیز بتوانیم از آن استفاده کنیم که متاسفانه در پی ناهماهنگی‌های صورت گرفته این برنامه، محقق نشد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خاطرنشان کرد: نظر ما به خانه صنعت استان این بود که زنجیره‌های تامین صنعت نساجی نیز ایجاد شود؛ یعنی در کنار حضور فعالان صنعت نساجی در این نمایشگاه، فعالان صنعت پوشاک، کیف و کفش، فرش و سایر حلقه‌های این زنجیره در این نمایشگاه حاضر شوند تا از ظرفیت، توانمندی‌ها و پتانسیل‌های یکدیگر، بتوانند استفاده کنند و این پیوند میان آنان برقرار شود.

کهنسال گفت: این اتفاق در این نمایشگاه رقم نخورد و یک مقداری آن تصوری که ما از این نمایشگاه و خانه صمت داشتیم که باید هماهنگی‌های لازم انجام می‌شد، برآورده نشد.

وی ادامه داد: در مجموع از آنجا که این نمایشگاه برای نخستین بار در سطح استان آن هم با حضور برترین برندها و فعالان صنعت نساجی، پوشاک و صنایع وابسته استان مازندران و ۱۰ استان کشور برگزار شد، یک نمایشگاه خوبی را شاهد بودیم و امیدورایم بتوانیم در گام‌های بعدی با رفع نقایص موجود، نمایشگاه بسیار گسترده تر و منسجم‌تری را برگزار کنیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران حضور مشاوران حوزه کسب و کار در این نمایشگاه را یکی از نقاط دیگر برجسته نخستین نمایشگاه صنعت نساجی مازندران برشمرد و تاکید کرد: هدف از این کار آن بود که واحدهای تولیدی، صنعتی و اصناف گوناگون، بتوانند از مشاوره این کارشناسان در خصوص جذب نیرو، ماشین‌آلات، محصول کالا، فناوری، نوآوری، بازار هدف، فروش و مواردی از این دست،  استفاده کنند که هر چند به اذعان کارشناسان حاضر در این نمایشگاه یک ارتباطاتی برقرار شد اما انتظار داریم در آینده، زنجیره تامین چنین نمایشگاه‌هایی در حد مطلوب انجام گیرد.

کهنسال در خصوص وضعیت حال حاضر صنعت نساجی در مازندران، پاسخ داد: به عقیده بنده تا اینجای کار اگر ما بتوانیم انجمن فعالان صنعت نساجی مازندران را تقویت و قوی‌تر کنیم و بیشتر از آنان حمایت کنیم، این ظرفیت وجود دارد که ما در سطح کشور حرف‌های تازه‌ای برای گفتن داشته باشیم.

وی متذکر شد: ما می‌توانیم جدا از صنعت نساجی در حوزه فرش، تولید نخ، مواد اولیه و نمونه‌های دیگر شاهد یک جهش و حرکت مطلوب در مسیر پیشرفت باشیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴