مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران اعلام کرد:

برگزاری رویداد خطبه فدکیه در مازندران

تاریخ انتشارشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
کد مطلب : ۴۸۲۳۹۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری رویداد خطبه فدکیه در استان خبر داد و گفت: خطبه فدکیه سند دفاع از ولایت و رسوایی جریان نفاق است.
۰
plusresetminus
برگزاری رویداد خطبه فدکیه در مازندران
حجت‌الاسلام محمدمهدی شریف‌تبار در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «بلاغ»  در صوص رویداد خطبه فدکیه اظهار کرد: بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با شخصیت و سیره حضرت فاطمه(س) از تدابیر اندیشیده شده در ایام فاطمیه است.

وی بیان کرد: بهره‌گیری از منویات و تدابیر امامین انقلاب جهت تبیین و تقویت مراسمات فاطمیه از جمله سیاست‌ها و برنامه‌های مدنظر در ایام سوگواری شهادت دخت نبی مکرم اسلام(ص) است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران تصریح کرد: با توجه به فرارسیدن ایام شهادت دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهرا(س)، معاونت فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان مازندران با هدف ترویج مکتب این بانوی بزرگوار دو عالم، با محوریت خطبه فدکیه  که بالاترین سرمشق جهاد تبیین و روشنگری است اقدام به برگزاری رویداد خطبه فدکیه کرده است.

این مسئول ادامه داد: این رویداد باهدف تبیین قیام فاطمی و آموزه‌های جهاد تبیینی آن و گسترش و تعمیق شناخت جوانان از الگوهای دینی، از خطبه فدکیه برگزار می‌شود چرا که حقیقتا قیام تبیینی حضرت زهرا(س) در خطبه فدکیه بالاترین سرمشق جهاد تبیین و روشنگری است.

شریف‌تبار افزود: خطبه فدکیه سند دفاع از ولایت و رسوایی جریان نفاق و مصداق بارز مبارزه با جریان تحریف است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: یکی از مهم‌ترین ابعاد شخصیتی حضرت زهرا سلام الله علیها ایستادگی در مقابل ظلم و ستم و دفاع از حق ولایت و امامت است که این خود یک الگوی رفتاری بسیار خوبی برای نسل های نوجوان و جوان است.

شریف‌تبار تصریح کرد: یکی از فعالیت‌های فرهنگی ویژه در ایام فاطمیه، آثار هنری بر محور خطبه فدکیه برای این رده سنی است که بسیار فعالیت اثرگذاری در این زمینه خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴