تاریخ انتشاريکشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۵
کد مطلب : ۴۸۲۰۳۶
امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه حضرت زینب(س) به واسطه صبوری و شجاعت خود زبانزد هستند، گفت: پرستاران صبوری و خوش‌خلقی را از آن حضرت الگو قرار دهند.
۰
plusresetminus
پرستاران صبوری و خوش‌خلقی را از حضرت زینب(س) الگو بگیرند
حجت‌الاسلام محمدرضا نصوری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی بلاغ با اشاره به اینکه پرستاران از اقشار زحمتکش جامعه هستند و فعالیت آنها دارای اجری معنوی است؛ اظهار کرد: همیشه قدردان این قشر زحمتکش هستیم.

وی با اشاره به ارزش‌های پرستاری در گفتمان انقلاب اسلامی، افزود: پرستاری دارای اجر و ارزش مضاعف، مایه امنیت خاطر جامعه و در جمهوری اسلامی مجاهدت در برابر استکبار است.

امام جمعه موقت ساری در خصوص شأن و منزلت دخت مکرم حضرت امیرالمومنین و حضرت صدیقه طاهره علیهما السلام ضمن بیان کلام رهبر معظم انقلاب مدظله العالی، یادآور شد: حضرت زینب علیها السلام از کیان دین، جامعه دینی و تفکر اسلامی پرستاری کردند و ما نیز باید تلاش کنیم از اندیشه ناب دین پرستاری و مراقبت نموده، مقابل انحرافات بایستیم.

حجت‌الاسلام نصوری پرستاری را مایه امنیت خاطر جامعه دانست و ابراز کرد: جامعه‌ پرستار نه فقط حق بر بیمار پیدا می‌کند، بلکه حق بر همه مردم هم پیدا می‌کند، حق بر کسانی هم که با آن بیمار هیچ رابطه‌ای ندارند پیدا می‌کند، چرا که به آنها امنیت خاطر می‌دهد.

امام جمعه موقت ساری با تاکید بر اینکه حضرت زینب(س) به واسطه صبوری و شجاعت خود زبانزد هستند، بیان کرد: پرستاران صبوری و خوش خلقی را از آن حضرت الگو قرار دهند.

این مسئول از تلاش‌های کادر درمان به ویژه پرستاران در دوران شیوع کرونا تجلیل کرد و یادآور شد: در این دوران در سطح کشور پرستاران بسیاری را از دست دادیم که اجر آنها نزد خداوند متعال محفوظ است.

وی تعهد را از مهم‌ترین ویژگی پرستاران برشمرد و ادامه داد: حضرت زینب(س) در تمام زمینه‌ها الگو هستند و حضور فعال ایشان در جامعه نشان می‌دهد که یک بانوی مسلمان می‌تواند در همه عرصه‌‌ها حضوری فعال و تاثیرگذار داشته باشد.

حجت‌الاسلام نصوری با اشاره به تاکیدهای مقام معظم رهبری در خصوص حل مشکلات جامعه پرستاران، گفت: حضرت زینب(س) اسوه صبر و استقامت هستند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱