مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران خبر داد:

ثبت تقاضای ۳ هزار کارجو در سامانه جستجوی شغل

تاریخ انتشاردوشنبه ۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۹
کد مطلب : ۴۸۰۸۰۹
مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: حدود ۳ هزار کارجو و ۷۱۴ نفر از کارفرمایان در سامانه جستجوی شغل ثبت‌نام کرده‌اند.
۱۲
plusresetminus
ثبت تقاضای ۳ هزار کارجو در سامانه جستجوی شغل
علی باقری در گفتگو با بلاغ اظهار کرد: سامانه جستجوی شغل باهدف ارتباط بین کارجویان و کارفرمایان، کاهش هزینه‌های جست‌وجوی شغل و ایجاد پویایی در بازار کار راه‌اندازی شده است.
 
وی با اشاره به اینکه هدف دولت از سامانه جستجوی شغل براساس آئین کاریابی‌ها، نظارت بر فعالیت کاریابی‌ها و کارفرماهاست، بیان کرد: این سامانه فرصتی فراهم کرده است تا رضایت استفاده‌کنندگان از خدمات کاریابی افزایش پیدا کند و موجب کاهش بروکراسی اداری و هزینه‌های جستجوی شغلی شود.
 
 مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه فرآیند کاریابی در این سامانه به‌صورت هوشمند ارائه می‌شود، گفت: کارجویان و کارفرمایان برای کسب اطلاعات از فرصت‌های شغلی می‌توانند به سامانه جستجوی شغل مراجعه و مراحل ثبت‌نام را طی کنند.
 
 باقری تصریح کرد: براساس آمار ارائه شده از اول خردادماه تا پایان مهرماه امسال بیش از ۲ هزار و ۹۷۰ کارجو و ۷۱۴ نفر از کارفرمایان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند و هزار و ۶۰۸ فرصت شغلی توسط کاریابی‌ها و کارفرمایان ایجاد شده است.
 
وی با اشاره به اینکه تمام کارجویان، کارفرماها و کاریابی‌ها که سه ضلع اصلی بازار کار هستند می‌توانند درخواست‌های خود را ثبت کنند، خاطرنشان کرد: فرآیند به‌کارگماری افراد از طریق سامانه و کاریابی‌ها از سوی وزارت کار به‌صورت روزانه رصد می‌شود.

مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: ۷۵۴ نفر به‌کارگماری و هزار و ۷۱۶ معرفی‌نامه از طریق سامانه ارائه شده است.
 
 انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴