عضو مجلس خبرگان رهبری در گفتگو با بلاغ:

استکبار و رژیم صهیونیستی در برابر «مقاومت» عاجز مانده است

تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۴۷۹۶۵۴
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه همگان باید مقاومت را تحسین و اقدامات رژیم صهیونیستی و حامیان آنان را محکوم کنند، گفت: در شرایط کنونی، استکبار جهانی در برابر مقاومت فلسطینی‌ها غافل‌گیر شده است.
۳
plusresetminus
استکبار و رژیم صهیونیستی در برابر «مقاومت» عاجز مانده است
آیت‌الله علی معلمی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ در خصوص جنایت‌های ددمنشانه روزهای اخیر رژیم کودک‌کش صهیونیست در نوار غره، اظهار کرد: ملت مظلوم فلسطین به فضل الهی در طول این مدت به یک قدرتی رسیده است که می‌تواند در برابر نیروهای تا دندان مسلح اسرائیل مقاومت کند و به‌پیش برود؛ ولی اسرائیل خبیث به‌جای مقابله در برابر نیروهای مقاومت رو به بمباران مناطق مسکونی آورده است.

وی افزود: دنیا باید ببیند که نیروهای مقاومت اگر به منطقه‌ای نظامی حتی بنا داشته باشند حمله کنند از پیش اعلام می‌کنند که اگر سکنه‌ای غیرنظامی در آن نزدیکی وجود دارند، متوجه باشند؛ اما آن‌ها با استفاده از تاریکی شب بر سر مردم و کودکان، موشک می‌ریزند و این نشان می‌دهد که در برابر مقاومت، عاجز مانده‌اند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، خاطرنشان کرد: بی‌شک مقاومت، حیرانشان کرده است و دست به جنایت جنگی زده‌اند و همه دنیا نیز می‌دانند که موشک‌باران مردم بی‌دفاع و مناطق مسکونی یک جنایت جنگی است نه جنگ.

این مسئول ادامه داد: جنگ در عرصه و میدان است که نیروهای مقاومت با رشادت و شجاعت ظاهر شده‌اند و در حال مقاومت هستند و پیش خواهند رفت.

معلمی، عنوان کرد: آنانی که از رژیم جعلی اسرائیل حمایت می‌کردند باید اکنون شرمشان بیاید و ننگشان باشد که از چه عناصر پلیدی حمایت می‌کنند که جز کودکشی و کشتن مردم بی‌دفاع، هنر دیگری ندارد.

وی ادامه داد: البته وعده خدای رحمان است که ظالمان و ستمکاران باید منتظر عواقب دردناک خشم الهی به‌وسیله مجاهدان فی سبیل‌ها اتفاق می‌افتد، باشند.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: همگان باید مقاومت را تحسین و اقدامات اسرائیل و حامیان آنان را محکوم کنند.

امام‌جمعه قائم‌شهر گفت: در شرایط کنونی، استکبار جهانی در برابر مقاومت فلسطینی‌ها غافل‌گیر شده است و این‌وآن و به‌ویژه «ایران» را متهم می‌کند که باید بگوییم بله، در سایه پیروزی انقلاب اسلامی و مقاومت مظلومانه در هشت سال دفاع مقدس، ایران الگوی مقاومت شده است.

معلمی، با بیان اینکه کمک ایران به فلسطینی‌ها همین اندیشه، همین درس مقاومت و  ایستادگی است، تأکید کرد: فلسطینی‌ها خودشان تجهیزات ساختند، تهیه کردند، و مقاومت می‌کنند خودشان هستند؛ اما آنان فرافکنی می‌کنند و می‌خواهند دیگران را دخیل بدانند تا بگویند فلسطینی‌ها مرد میدان مقابله با اسرائیلی‌ها نبودند.

وی افزود: کمک ایران به فلسطین همانا فکر و اندیشه مقاومت بود و به قول امام راحل، انقلاب ما به دنیا صادر گشته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری، تصریح کرد: آنچه که از ناحیه ایران به فلسطینی‌ها کمک شده است در واقع، روحیه مقاومت، الگوگیری ایستادگی در برابر متجاوزان است، اما آنچه اکنون در صحنه دارد عمل می‌شود خود فلسطینی‌ها هستند، اراده و تصمیم خودشان است.

امام‌جمعه قائم‌شهر مطرح کرد: استکبار جهانی می‌خواهد ایران را متهم کند تا بگوید تنها فلسطینی‌ها نبودند که این مقاومت جانانه را خلق کردند، می‌خواهند فلسطینی‌ها را تحقیر کنند و در واقع نشان می‌دهد که فلسطینی‌ها را نشناخته‌اند.

معلمی، متذکر شد: در جنگ هشت‌ساله چیزی عاید بعثی‌هایی که دنیا پشت او بودند نشد و این قصه دفاع برای سایر ملت‌ها الگو شده است و مقاومت در منطقه، شکل‌گرفته است که هم در یمن و هم در فلسطین، اثرگذار شده است.

وی یادآور شد: این افتخار جمهوری اسلامی ایران است که اندیشه مقاومت و دفاع مقدس ما صادر شده است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴