رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران خبر داد:

اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۷ روزه در محورهای مازندران

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۶
کد مطلب : ۴۷۶۸۶۴
رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران از اعمال محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی هفت روزه در محورهای استان خبر داد.
۰
plusresetminus
اعمال محدودیت‌های ترافیکی ۷ روزه در محورهای مازندران
محسن هاشمی در گفتگو با خبرنگار بلاغ اظهار کرد: همزمان با بازگشت زائران اربعین و بمنظور تسهیل در عبورو مرور خودروها، محدودیت و ممنوعیت‌های ترافیکی از امروز تا ۱۹ شهریورماه امسال در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز و روز‌های سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه این هفته در جاده کندوان از مرزن آباد به کرج و تهران ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: اجرای محدودیت‌های مذکور منوط به افزایش حجم تردد در محور‌ها خواهد بود و چنانچه وضعیت ترافیک عادی باشد، با هماهنگی، اجرای محدودیت‌ها لغو می‌شود.

این مسئول ادامه داد: آمد وشد انواع تریلر، کامیون و کامیونت به استثناء حاملین موادسوختی ویافاسدشدنی از جاده کرج – چالوس و بالعکس و تردد همه تریلر‌ها از محور هراز کماکان ممنوع است.

هاشمی افزود: تردد همه کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز‌های سه شنبه و چهارشنبه این هفته و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روز‌های جمعه و شنبه ۱۷ و ۱۸ شهریور از جاده هراز ممنوع است.

وی گفت: آمدوشد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر امروز دوشنبه تا ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۱۹ شهریور از جاده‌های کرج - چالوس، هراز، سوادکوه و بالعکس ممنوع است.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های مازندران تصریح کرد: تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.

مسافران و رانندگان می‌توانند برای آگاهی از آخرین وضعیت راهها، انسداد‌ها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت www.۱۴۱.ir مراجعه کنند و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

تاخیر در انتصابات، خسارتی جبران‌ناپذیر
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴