تاریخ انتشارجمعه ۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۰
کد مطلب : ۴۷۶۱۹۸
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: اربعین حسینی نماد وحدت و قدرت جبهه اسلام است.
۰
plusresetminus
اربعین حسینی نماد وحدت جبهه اسلام است
حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی در گفتگو با بلاغ با بیان اینکه راهپیمایی ایام اربعین زمینه‌ساز ظهور حضرت مهدی(عج) است اظهار کرد: در راهپیمایی اربعین حسینی یک همگرایی بین آزادی‌خواهان جهان بوجود می‌آید.

حیدری‌جناسمی تصریح کرد: آشنا کردن نوجوانان و جوانان با مکتب اهل بیت(ع) یکی از ضروری‌ترین وظایف امروز است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به اینکه حادثه عظیم کربلا از همه جهات برای انسان‌ها آموزنده است، تصریح کرد: اجرای تکلیف، یکی از مهمترین نکات آموزنده قیام عاشورا بود.

این مسئول پیاده‌وری اربعین مراسمی بزرگ برای نشان‌دادن وحدت مسلمانان همانند مراسم حج است، ادامه داد: اگر صبر، شکیبایی و جهاد تبیین بانوان شهید قیام کربلا از جمله حضرت زینب(س) نبود قطعاً تحریف‌کنندگان و صاحبان زر و زور نمی‌گذاشتند که روایت درستی از این قیام بزرگ شود.

حیدری‌جناسمی با اشاره به این که امروز مهم ترین هدف دشمن از بین بردن ارزش های دینی و معنوی در جامعه است، تصریح کرد: باید با ترویج و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) در برابر این توطئه دشمن بیاستیم.

وی با بیان این که بهره گیری از فرهنگ اهل بیت(ع) سد محکمی در برابر توطئه های دشمنان و بدخواهان دین و انقلاب است، خاطرنشان کرد: اگر امروز می بینیم نظام مقدس جمهوری اسلامی در عرصه های مختلف به کشوری اثرگذار و قدرتمند تبدیل شده به برکت نورانیت اهل بیت(ع) است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه مازندران با اشاره به در پیش بودن اربعین حسینی، به حضور میلیونی عاشقان حسینی در کربلای معلی اشاره کرد و گفت: پیاده روی اربعین مانور اقتدار حسینی در برابر دشمنان اسلام ناب است.

این مسئول به برپایی موکب خادمان موکب حضرت علی اصغر و امامزادگان علیه‌السلام استان مازندران در شهر مقدس سامرا بیان کرد: ۳۰ خادم حسینی شامل کارکنان اوقاف و خادمین آستان مقدس امامزادگان از با استقرار در شهر مقدس سامرا، موکب حضرت علی اصغر و امامزادگان علیه‌السلام استان مازندران را برپا کردند.

حیدری‌جناسمی افزود: پس از فعالیت شبانه‌روزی در برپایی موکب، روند خدمت رسانی به زائران حسینی با توزیع آب خنک، شربت و پخش کلوچه آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران بیان کرد: با استقرار آشپزخانه،پخت غذای گرم در وعده‌های ناهار و شام انجام می‌شود.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱