تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۰
کد مطلب : ۴۶۹۸۸۱
نماینده مردم بابل در مجلس شورای گفت: بودجه مصوب نمایندگان به دلیل وجود تبعیض و نداشتن نظارت و عدم اجرای عدالت به مسیر دیگری برده شد.
۰
plusresetminus
بودجه مصوب نمایندگان به دلیل تبعیض و عدم نظارت به مسیر دیگری رفت!
به گزارش بلاغ، مهدی سعادتی بیشه سری نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: سپاس از ملت بزرگ، تمدن ساز، آرمانگرا و ولایت مدار؛ نسلی که خار چشم دشمنان هستد و با حضوری متفاوت و بسیار گسترده همانند 13 آبان و 22 بمن 1401 و در روز آزادی قدس عزیز در سال 1402 حماسه آفریدند. عاشقان امام و رهبر عزیز انقلاب و تمامی آزادگان جهان در بیش از هزار شهر و روستا با زبان روزه به صحنه آمدند و در سه شب لیالی قدر نیز خواستار نابودی، شماره معکوس، شکست کامل و فروپاشی رژیم جعلی قدس شدند.

وی با بیان اینکه با خروشی مقدس که با استقرار و حضور جوانان و نوجوانان مومن، معتقد و پاکسرشت و زیبا فطرت نسل جدید حماسه ای بزرگ و صحنه های زیبا خلق شد، ادامه داد: امروز شاهد شکل گیری اتاق مشترک اعضای جبهه مقاومت، حزب الله، جهاد اسلامی، حماس و گروه های اسلامی بودیم؛ سال گذشته بیش از 10 هزار عملیات توسط رزمندگان فلسطینی علیه صهیونستی‌ها شکل گرفت و امیدواریم به زودی این رژیم جعلی نابود شود. قطعا تفکر مقاومت، ایستادگی و مبارزه به پیروزی خواهد کشید.

این نماینده مردم در مجلس عنوان کرد: سالی که گذشت با فراز و نشیب بسیار زیاد همراه بودیم لذا از ملت بزرگ، بصیر وشجاع تشکر می‌کنم که در این جنگ نرم و شناختی و ترکیبی با هدایت و روشنگری مولا و مقتدایمان پیروز شدند. همچنین از تلاش‌ها و دستاوردهای ارزشمند دولت مردمی سیزدهم در گره گشایی از مشکلات کشور و افتتاح صدها پروژه عمرانی زیر بنایی و روبنایی، حمل و نقل ریلی، شهرسازی، ارتباطات، برق، گاز، پتروشیمی، نیروگاه و فاضلاب تشکر می‌کنم و به همه اصحاب رسانه‌ها از جمله رسانه ملی روزنامه‌ها و نشریات تذکر می‌دهم که دشمن به دنبال سانسور و وارونه جلوه دادن اقدامات مقدس جمهوری اسلامی است. همچنین به عناصر داخلی که پایگاه دشمن هستند و با استفاده از منابع بیت المال به دنبال پمپاژ یاس و ناامدی و خاموش کردن شعله امید هستند تذکر می‌دهم که باید از این موضوع جلوگیری کنند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، در تذکر خطاب به سازمان برنامه و بودجه و وزارت کشور گفـت: متاسفانه بودجه مصوب نمایندگان به دلیل وجود تبعیض و نداشتن نظارت و عدم اجرای عدالت به مسیر دیگری برده شد. برای تکمیل پروژه شبکه جمع آوری آب های سطحی در شهر امیرکلا به دلیل مشکلات آبگرفتگی کمربندی‌های مناطق مختلف این شهر درخواست بودجه داریم. همچنین برای حل مشکلات زباله در شهر بابل به بودجه‌ای صد میلیارد تومانی نیاز داریم .

وی در تذکری خطاب به سرپرست وزارت جهاد کشاورزی برای حضور هرچه سریع تر وی در شهرستان بابل به دلیل قطب کشاورزی بودن این منطقه گفت: همچنین برای حل مشکلات گسترده سوخت به معاون اول رئیس جمهور تذکر می‌دهم چرا که از وی تقاضا کرده بودم سریعا جلسه‌ای با مسئولان وزارتخانه‌های جهادکشاورزی، کشور، نیرو، نمایندگان مجلس و ستاد مقابله با قاچاق کالا، ارز و سوخت برگزار و برای حل مشکلات شدید تنش آبی چاره اندیشیده شده و آب سد لار رها سازی شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره مشکلات درباره فروش محصول برنج، بیان کرد:  برنج سال گذشته هنوز در دست مردم مانده و این افراد با مشکل مواجه هستند لذا این موضوع باید مورد رسیدگی قرار گیرد، همچنین دولت نسبت به ترمیم تیم اقتصادی خود اقدام کند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱