تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۲
کد مطلب : ۴۶۹۷۱۹
کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: روز قدس با تدبیر و دوراندیشی امام راحل امروز به عنوان کابوس رژیم جعلی صهیونیستی تبدیل شده است.
۰
plusresetminus
روز جهانی قدس کابوسی برای رژیم صهیونیستی تبدیل شد/فلسطین، مسئله اصلی در جهان اسلام
به گزارش بلاغ، محمدجواد صالحی در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه با همه مسائل و موضوعات مطرح در جهان اسلام مسئله اصلی موضوع فلسطین است اظهار داشت: روز قدس با تدبیر و دوراندیشی امام راحل به عنوان کابوس رژیم جعلی صهیونیستی بوده و این روز هر ساله با شکوه هر چه تمامتر در دنیا برگزار می شود.

صالحی با بیان اینکه مسئله فلسطین همچنان مهم، زنده و استراتژیک ترین مسئله جهان اسلام است افزود: در دنیای اسلام هر موضوعی داشته باشیم مسئله اول و اصلی موضوع فلسطین است و این نباید از یاد برود.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی بنای رژیم غاصب صهیونیستی را از ابتدا جعلی خواند و گفت: از ابتدای این امر این رژیم غاصب به عنوان پایگاهی برای تروریسم است و تا امروز محور شرارت در جهان به ویژه برای مسلمانان و دیگر ملل آزاده بوده و این شرارت ها همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص مسئله فلسطین گفت: از بنای روز قدس توسط امام راحل حرف ما این بوده که رژیم کودک‌کش باید از صحنه روزگار محو شود و همچنان بر این عهد خود هستیم.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی نظر مقام معظم رهبری در خصوص نابودی رژیم جعلی صهیونیستی گفت: تداوم مقاومت در فلسطین و حمایت جهانی دولت ها و ملت های مسلمان در سراسر جهان در تحقق این موضوع نقش اساسی دارد که امروز نشانه های آن را مشاهده می کنیم.

صالحی نقش فرماندهان جبهه های مقاومت از سراسر کشورها بویژه سردار بزرگ جبهه های مقاومت حاج قاسم سلیمانی در تحقق این وعده مقام معظم رهبری را نقشی بی بدیل دانست و گفت: امروز جبهه مقاومت آنچنان رشد کرده وقدرتمند شده که تحقق وعده نابودی این رژیم جعلی دیگر دور از انتظار نیست ضمن اینکه همواره وعده ها و پیش بینی های مقام معظم رهبری محقق شده است.

وی با بیان اینکه نباید از نقش انگلیس و توطئه های این روباه پیر در شرارت های منطقه بویژه در کشورمان غافل شویم گفت: هرجایی در جهان توطئه ای بوده ردپای انگلیس هم مشاهده شده و نباید از این موضوع غافل بود و نسل جوان باید با آن آشنا شود.

کارشناس ارشد مسائل سیاسی وحدت همه جریانات سیاسی و نیروهای معتقد به نظام را مهم ارزیابی کرد و افزود: امروز دولتی انقلابی و جهادی به همت همه جبهه انقلاب روی کار آمده که در حقیقت به شعارها ، آرمان های انقلاب و امامین انقلاب معتقد و پایبند می باشد و در حال پیگیری مشکلات و رفع آن است.

وی با اشاره به اینکه باید برای رفع مشکلات که بسیار زیاد هم می باشد در کنار هم باشیم و با هر نگاه و جریانی برای تحقق وعده آبادانی ایران عزیز تلاش کنیم افزود: وعده اصلی ما آزادی قدس شریف است و همه اینها در گرو وحدت است.

صالحی افزود: در طول تاریخ شیعه حکومتی اینچنین مقتدر با رهبری مانند مقام معظم رهبری نداشتیم که کشوری جرات نگاه چپ هم نداشته باشد و بعد از 43 سال مردم اینگونه عاشقانه پای شعارها و آرمان های انقلاب بایستند از این رو باید طبق فرمایشات مقام معظم رهبری با وحدت و اتحاد بجای کشیدن مشکلات بین مردم، امیدآفرینی را بین آنان ترویج کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱