نائب رئیس اتحادیه طلافروشان آمل:

رکورد طلا شکست/ قیمت طلا در اشتهای کاذب

تاریخ انتشارسه شنبه ۳ تير ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۷
کد مطلب : ۴۲۸۹۴۰
نائب رئیس اتحادیه طلافروشان آمل گفت: همیشه رکوردی که زده می شود بر می‌گردد؛ هر چند در این چند سال اخیر این رکورد را تا بحال نداشتیم
۰
plusresetminus
رکورد طلا شکست/ قیمت طلا در اشتهای کاذب
محمدرضا هادیزاده در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه طلا در حال حاضر قیمت غیرواقعی است، اظهار کرد: مسائل صادرات و واردت و افزایش قیمت دلار، باعث شد، طلا رکورد خود را در این چند سال گذشته بزند.

وی با بیان اینکه این قیمت طلا اشتهای کاذب است، عنوان کرد: افزایش قیمت دلار اولین تاثیر را بر قیمت طلا خواهد گذاشت و ارتباط مستقیم با آن دارد، هر چهار ساعت نرخ جدید داده می شود، بعنوان مثال امروز بعدازظهر 10 تومان از قیمت صبح افزایش داشتیم.

نائب رئیس اتحادیه طلافروشان منحنی قیمت را یکنواخت ندانست و خاطرنشان کرد: همیشه رکوردی که زده می شود بر می گردد؛ هر چند در این چند سال اخیر این رکورد را تا بحال نداشتیم؛ اما پیش بینی می کنم بعد از اوج قیمت، رکود خواهیم داشت و تا یک ماه اینده موقتا قیمت ها پایین می آیند.

وی ادامه داد: افزایش یا کاهش قیمت ها بستگی به تصیم بانک مرکزی در رابطه با دلار دارد که در جامعه چه تصمیمی اتخاذ خواهد کرد.

این طلافروش با سابقه از وضعیت بازار طلافروشان ابراز ناراحتی کرد و افزود: بازار کساد است و طلافروش ها این روزها بیشتر مانند صرافی عمل می کنند، تعویض طلا، پول دومی را در جریان قرار می دهد.

وی تصریح کرد: مهر گذشته هم دلار بالا رفته بود ولی اونس جهانی پایین بود، شرایط جهانی با وجود کرونا همین منوال پیش رود باید انتظار داشته باشیم هر اونس هزار و 900 ، دلار 20 تومن و سکه به یک میلیون برسد که امیدواریم این اتفاق نیافتد.

هادیزاده در پایان اظهار کرد: کارمزد 7 درصد است و هر گرم هشتصد و 19هزار تومان است که با کارمزد معمولی هشتصد و 90 تومان خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴