تاریخ انتشارسه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۲۰۳۴۸
به همت خانواده شهید مدافع حرم رضا حاجی‌زاده 20 هزار عدد ماسک آماده شده است و قرار است در سالگرد این شهید بزرگوار در بین مردم آمل توزیع شود.
۰
plusresetminus
خانواده‌های شهدای مدافع حرم پشتیبان سلامت مردم/20 هزار ماسک در سالگرد شهید رضا حاجی‌زاده توزیع می‌شود
به گزارش بلاغ، در این روزهای سخت که شیوع ویروس کرونا در کشور، به یک بحران تبدیل شده و تعداد زیادی از مردم با آن مواجه شده و برخی نیز به خاطر تبعات آن جان خود را از دست داده اند، شاهد جلوه‌های زیبایی از خدمت رسانی و ایثار هستیم که بی شباهت با ایثارگری های دوران انقلاب، دفاع مقدس، دفاع از حرم، امنیت و مرزبانی و دیگر عرصه های خدمت نیست.

خانواده‌های شهدای مدافع حرم چند سالی هست که بعد از شهادت فرزاندانشان، راهی پیدا کرده‌‎اند برای انجام فعالیتی که ادامه راه رفته پسر‌های شهیدشان است.

زیباتر از زیبا زمانی است که مادران شهدایی که روزگاری نه چندان دور فرزندان خود را در راه کشور و برای امنیت مردم تقدیم کردند و دوباره پای کار آمده‌اند تا سهمشان را در این ایام ادا کنند، آنهم نه با گرفتن چیزی، بلکه با تقدیم عشق خود در بسته‌های کوچکی که قرار است به دست بیماران و کادر درمانی و خدماتی بیمارستان‌ها برسد.

خانواده شهدای مدافع حرم مازندران پس از شیوع کرونا برای دفاع از سلامت مردم اقدام به تولید ماسک و تهیه بسته معیشتی کردند.

عبدالله شکری مدیر کارگاه تولیدی پوشاک در آمل که واحد تولیدی خور را به کارگاه تولیدی ماسک رایگان تبدیل کرده است در گفت و گو با بلاغ گفت: با شیوع ویروس کرونا به کشور و در شهرستان آمل و با پیروی از سخنان رهبر معظم انقلاب تصیمم گرفتیم که کارگاهی برای تولید ماسک جهت مقابله با این ویروس راه اندازی کنیم، در 29 بهمن سال گذشته مقدمات کار فراهم شد و در سوم اسفندماه 98 کار خود را آغاز کردیم.

وی در ادامه بیان کرد: در این کارگاه بیش از 30 نفر بدون هیچ حقوق و مزایایی فقط برای رضای خدا مشغول فعالیت هستند و تاکنون بیش از ۹۰ هزار عدد ماسک تولید و در بین اقشار مختلف مردم توزیع شده است.

مدیر کارگاه تولیدی پوشاک در آمل در ادامه عنوان کرد: به همت خانواده شهید مدافع حرم رضا حاجی زاده 20 هزار عدد ماسک نیز در حال حاضر آماده شده است که تصمیم داریم در سالگرد این شهید در بین مردم توزیع کنیم.

شکری افزود:20 هزار ماسک دیگر نیز، در حال دوخت است که به یاری خدا تا آنجایی که در توان ما باشد در خدمت همشهریان آملی و هر ارگان، نهاد، سازمان خواهیم بود و به صورت رایگان ارائه می شود.

وی اظهار کرد: مقداری از هزینه ها توسط همسر و فرزندان شهید رضا حاجی‌زاده و مابقی هزینه ها به صورت کاملا شخصی جمع آوری شده است.

مدیر کارگاه تولیدی رضا گفت: طبق فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی با انگیزه خدمت به مردم و برای رضای خدا به میدان آمدیم و تا نابودی ویروس کرونا این کار را ادامه خواهیم داد و برای سلامتی مردم تلاش می کنیم.

شهید مدافع حرم «رضا حاجی‌زاده» اهل آمل از شهدای لشکر عملیاتی 25 کربلا به همراه 12 تن دیگر از یارانش در روز (17 اردیبهشت‌ماه سال 95)، در خان‌طومان سوریه به شهادت رسید که پیکرش در معرکه نبرد جا ماند. از این شهید بزرگوار دو فرزند یه یادگار مانده است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴