تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۱۷۹۱۰
شهردارآمل گفت: مردم این بیماری کرونا جدی نگرفته‌اند و خیابان‌ها همچنان شلوغ است و شاهد ترافیک هستیم.
۰
plusresetminus
مردم کرونا را جدی بگیرند/ قدردانی از اقدامات سپاه برای مقابله با کرونا
سید حمید هاشمی در گفتگو با خبرنگار بلاغ با اشاره به شیوع بیماری کرونا اظهار کرد: 10 اکیپ فضا سبز، آتش‌نشانی، سازمان پسماند، 15 تیم جهادی هر شب به ضدعفونی کردن معابر و خیابان های اصلی و فرعی پرداخته می شود.

وی با بیان فعالیت انجیو‌ها در ساخت و توزیع مواد ضدعفونی کننده، عنوان کرد: چند انجیوو گروههای جهادی فعالیت زیادی در تهیه مواد ضدعفونیی انجام دادند که در حد توان به خرید وسایل مور نیاز پرداختیم.

شهردار آمل تصریح کرد: شهر را به 22 ناحیه تقسیم کردیم، ضدعفونی و آهک پاشی معابر هر شب انجام می شود، ضدعفونی کردن ناوگان‌های شهری  نیز از جمله کارها برای کاهش شیوع ویروس بوده است.

وی تنها راه‌حل برای از بین بردن این بیماری را ارده و عزم ملی دانست و خاطر‌نشان کرد: سرعت شیوع این بیماری بالاست ویک فرد بیمار با دست زدن به دستگیره درب ماشین، یک صندلی و .. می تواند بسیاری از افراد را بیمار کند.

هاشمی ادامه داد: متاسفانه مردم این بیماری را جدی نگرفته اند و خیابان ها همچنان شلوغ است و شاهد ترافیک هستیم، باید این بیماری را جدی بگیریم، در خانه خود را قرنطینه کنیم و جز در موارد ضروری بیرون نیایم.

وی از مردم خواست تا در خانه بمانند و افزود: با بیرون رفتن به سرعت اتشار این ویروس کمک کنیم، بیمارستانها و کادر درمان ظرفیت مشخص و محدودی دارند، با در خانه ماندن به آنان کمک کنیم و مانع بروز فاجعه شویم.

شهردار آمل در پایان خاطرنشان کرد: از سپاه، بسیج و سازمان های مردن نهاد باید تشکر کرد، که همواره کمک رسانی می کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴