مدیرکل کمیته امداد مازندران مطرح کرد

افتتاح 5 هزار طرح خوداشتغالی در مازندران تا پایان سال

تاریخ انتشاردوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۲۸
کد مطلب : ۴۱۴۰۹۵
مدیرکل کمیته امداد مازندران با بیان اینکه 80 طرح اشتغال در دهه فجر در مازندران افتتاح شد، گفت: تلاش می‌کنیم تا آخر سال این عدد به 5 هزار طرح خود اشتغالی برسد.
۰
plusresetminus
افتتاح 5 هزار طرح خوداشتغالی در مازندران تا پایان سال
رضا نوروزی جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اشاره به یک هزار و 100 طرح اشتغال‌زایی در مازندران، اظهار کرد: یکی از برنامه‌های کمیته امداد توانمندسازی خانواده‌ها است، تا با طرح‌های اشتغال‌ موفق و حمایت از آنها بتوانیم به شعار اقتصاد مقاومتی که تاکید رهبری است جامعه عمل بپوشانیم.
 
وی با بیان اینکه 80 طرح اشتغال در دهه فجر در مازندران افتتاح شد، عنوان کرد: تلاش می‌کنیم تا آخر سال این عدد به 5 هزار طرح خود اشتغالی برسد.
 
مدیرکل کمیته امداد مازندران یکی از مشکلات مددجویان را نبود وسایل ضروری خواند و افزود: در حوزه وسایل ضروری یکی از مشکلات گازرسانی است که توانستیم بیش از یک هزار و 100 لوله کشی انجام دهیم، تهیه لوازم برای وسایل گرمایشی حدود 1800 آبگرمکن نیاز داریم که امیدواریم با همکاری خیرین انجام شود.
 
این مسئول با بیان اینکه سال گذشته 7 هزار بخاری تهیه شد، تصریح کرد: امسال 100 دستگاه یخچال تهیه و به خانواده‌های نیازمند اهدا شد.
 
نوروزی در پایان گفت: حضور و حمایت‌های سپاه، مجمع خیرین همواره کمک رسان و تسهیل کننده در امر کمک رسانی به خانواده‌های نیازمند بوده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴