تاریخ انتشاريکشنبه ۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰
کد مطلب : ۴۱۲۵۰۲
امام جمعه آمل با بیان اینکه حماسه 6 بهمن غرور ملی مردم مازندران و آمل را رقم زد، گفت: سند پرافتخاری برای ماست که باید حفظ شود و آیندگان از وحدت، رشادت ها و فداکاری های مردم به نیکی یاد کنند.
۰
plusresetminus
حماسه اسلامی 6 بهمن سند افتخار دیار علویان/دیدار با مقام معظم رهبری خواسته مردم آمل است
حجت الاسلام سیدجلیل مرتضوی در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به حماسه ۶ بهمن آمل اظهار کرد: حماسه اسلامی 6 بهمن آمل سند افتخار و برگ برنده دیار علویان که هزار سنگر در وصیت نامه سیاسی امام خمینی رحمة الله مزین شده است.

وی با بیان اینکه این حماسه غرور ملی مردم مازندران و آمل را رقم زد، عنوان کرد: سند پر افتخاری برای ماست که باید حفظ شود و آیندگان از وحدت، رشادت ها و فداکاری های مردم به نیکی یاد کنند.

امام جمعه آمل در ادامه یادآور شد: همه بایستی تفکر زیبای مردم آمل در سال ۶۰ را بشناسند و به آن عمل کنند؛ نه البته یک قشر خاص و محدود بلکه تمام مردم کوچه و خیابان باید با فرهنگ حماسه ۶ بهمن آشنا شوند.

مرتضوی برنامه های حماسه ۶ بهمن را خوب اما ناکافی خواند و خاطرنشان کرد: این ضعف ماست، با توجه به اینکه تنها شهری هستیم در وصیت نامه حضرت امام (ره) به عنوان بزرگترین و زیباترین حماسه مقاومت شهری نامبرده شده است؛ چقدر توانستیم این را در سطح کشور و جوامع بین المللی فرهنگ سازی کنیم، قهرمانی آمل را باید به تصویر بکشیم که نماد غرور ملی ماست.

وی با تاکید بر اینکه دیدار با مقام معظم رهبری دیدار با ولی امر مسلمین جهان است، اظهار کرد: تمام تلاشمان این است که خواسته مردم یعنی دیدار با رهبری را جامعه عمل بپوشانیم و این اتفاق بیافتد.

امام جمعه آمل در پایان خاطرنشان کرد: امروز جوانان  معتقدی داریم که زمان سختی را سپری می کنند و با وجود مشکلات اقتصادی و فشارهای دشمن دست از ارزش هایشان نمی کشند.
 
انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴