تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۹
کد مطلب : ۴۱۰۷۶۷
امام جمعه دابودشت گفت: سردار سلیمانی الگوی خوبی بود که رفت، اما سرداران زیادی در این کشور هستند؛ حاج قاسم شهید شد؛ اما مقاومت متوقف نشده است.
۰
plusresetminus
خط مقاومت با شهادت سردار سلیمانی متوقف نمی‌شود
حجت السلام مهدی تقی زاده در گفت و گو با خبرنگار بلاغ با اشاره به اینکه رسالت سردار سلیمانی ایجاد امنیت بین المللی بود، اظهار کرد: حاج قاسم به داد مظلومان می رسیدند و فتنه را سرکوب می کردند، یک روز در سوریه، یک روز در یمن و یک روز برای کمک به سیل زدگان در اهواز هر جا نیاز بود حضور داشتند.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی در دل مردم جای دارد، تصریح کرد: با خدمت چهل ساله اش برای احقاق حقوق عامه مردم از زندگی شخصی و خانواده اش گذشت و در کنار مردم بود.

امام جمعه دابودشت رسالت این سردار شهید را ایجاد امنیت و آرامش بین المللی خواند و خاطرنشان کرد: آمریکا چون حامی تروریست ها و تروریست پرور است، نمی توانست ببیند یک نفر چندین کشور را در جریان مقاومت حمایت می کند.

تقی زاده با تاکید بر اینکه سردار سلیمانی شخصیتی جهانی بود، یادآور شد: ایجاد بسیج مردمی در لبنان و سوریه، ایجاد جریان‌های مردمی در دل جامعه و پیگیری مطالبات مردمی از اهداف سردار بود.

وی خون بهای سردار سلیمانی را نابودی اسراییل عنوان کرد و افزود: آرزوی سردار، آزادی قدس و نابودی اسراییل و آمریکا بود و قطعا از آنجا که فکر نمی کنند جواب آنها را خواهیم داد.

امام جمعه دابودشت در ادامه تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند در تشییع پیکر سردار نشان می دهیم سردار که بود؛ وقتی پیرزنی در مقابل عکس این ژنرال اندوه خود را ابراز می کند می توان گستردگی افکار این شهید را در دل مردم دید.
 
تقی زاده در پایان با اشاره به سخن امام خمینی (ره) در مورد شهید بهشتی که فرمودند: بهشتی یک ملت بود، خاطرنشان کرد: امروز سردار سلیمانی یک جهان است؛ جهانی در راستای امنیت و آرامش؛ سردار سلیمانی الگوی خوبی بود که رفت، اما سرداران زیادی در این کشور  هستند؛ حاج قاسم شهید شد؛ اما مقاومت متوقف نشده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴