تاریخ انتشارجمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۴
کد مطلب : ۴۱۰۵۵۳
نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: خواب آشفته دشمنان که تصور می‌کنند با شهادت فرماندهانی همچون قاسم سلیمانی دیگر راه مقاومت ادامه پیدا نخواهد کرد و رهروی نخواهد داشت و مقاومت دچار فرسایش و رکود می‌شود هرگز تعبیر نخواهد شد.
۰
plusresetminus
خواب آشفته دشمنان با شهادت سردار سلیمانی تعبیر نخواهد شد/ مردم راهبرد مقاومت را به رخ دشمنان خواهند کشید
آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی در گفت‌وگوی اختصاصی با بلاغ، ضمن تسلیت و تبریک شهادت سردار رشید اسلام شهید حاج قاسم سلیمانی، دیگر فرماندهان جبهه مقاومت و همراهانشان توسط رژیم تروریست آمریکا، اظهار کرد: به حق خداوند نتیجه زحمات و پاداش مجاهدت‌های این عزیزان را با شهادت به آن‌ها عطا فرموده است.

وی افزود: به این ملت باید تبریک گفت که چنین فرزندانی را تربیت کرده‌اند و دشمنان باید بدانند که جای این عزیزان خالی نخواهد ماند چراکه این افراد کسانی را تربیت کرده و پرورش دادند که بهتر از خودشان این راه را ادامه بدهند و راه مقاومت را در برابر دشمنان مستکبر همچون حاج قاسم سلیمانی‌ها و حتی بهتر از ایشان بپیمایند.

نماینده ولی فقیه در مازندران خاطرنشان کرد: خواب آشفته دشمنان که تصور می‌کنند با شهادت فرماندهانی همچون قاسم سلیمانی دیگر راه مقاومت ادامه پیدا نخواهد کرد و رهروی نخواهد داشت و مقاومت دچار فرسایش و رکود می‌شود هرگز تعبیر نخواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴