تاریخ انتشاردوشنبه ۹ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۶
کد مطلب : ۴۱۰۱۶۴
رئیس شورای شهر آمل گفت: 10 میلیارد تومان برای استارت اولیه آزادسازی حریم و بسترسازی رودخانه هراز در نظر گرفته شد.
۰
plusresetminus
اختصاص 10 میلیارد تومان برای آزادسازی حریم رودخانه هراز
خسرو ابراهیم‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ اشاره به ظرفیت بالای رودخانه هراز اظهار کرد: پس از نشست های زیادی که انجام شد، 10 میلیارد تومان برای استارت اولیه آزاد سازی حریم و بسترسازی رودخانه در نظر گرفته شد که با سرمایه گذاری و تخصیص بودجه ملی می توان از این پتانسیل استفاده کرد.
 
وی با بیان اینکه اجرای این پروژه می تواند رویکرد گردشگری را در شهرستان بالا ببرد، عنوان کرد: با توجه به اینکه آمل دروازه ورودی استان است می توان از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد که علاوه بر مزیت اقتصادی، باعث شور و نشاط اجتماعی نیز می شود.

رئیس شورای شهر آمل وظایف اصلی شورا را خدمات رسانی دانست و تاکید کرد: در حوزه آسفالت محلات فعالیت هایی انجام شد و چون به پایان سال نزدیک می شویم زیباسازی شهری با فعالیت بیشتری انجام می شود.

این مسئول با عنوان اینکه اختلاف میان اعضای شورای شهر شاید در همه جا وجود داشته باشد، یادآور شد:  همه اعضا در کنار یکدیگر هستیم و در اکثر مصوبات جریان خاصی نداشته ایم و نمی گذاریم هیچ اختلافی دامن گیر منافع شهروندان شود و به پیکره شهر ضربه بزند، سعی می کنیم این فضا را مدیریت کنیم، اما شیطنت هایی می شود که اصلا به صلاح هیچ کس نیست.
 
ابراهیم زاده با اشاره به مشکل زباله تصریح کرد: در مشکل زباله، کم فروشی نکردیم، تمام سعی مان این است  تا مساله این غده سرطانی را حل کنیم که حتی فراتر از وظایف مان بود.

وی در پایان به اختصاص ۱۰ میلیارد تومان برای پسماند اشاره کرد و گفت: زباله بزرگترین مشکل شهرستان بوده که از ماه ها گذشته شرکت اکرین برآوردهای مالی ‌را اعلام کرده است، باید زمان و مکان پروژه ها اعلام شود تا اجرا تحقق پیدا کند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴