تاریخ انتشارسه شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵
کد مطلب : ۳۸۰۸۷۲
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع استعفای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه ظهر امروز در جلسه ای فوق‌العاده‌ای این کمیسیون بررسی می‌شود.
۰
plusresetminus
بررسی استعفای ظریف در جلسه فوق‌العاده‌ کمیسیون امنیت ملی مجلس
به گزارش بلاغ، علی نجفی خوشرودی در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار کرد: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (سه شنبه) در جلسه ای فوق‌العاده‌ای به بررسی موضوع استعفای محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه می‌پردازد.

وی از جمع‌آوری امضای نمایندگان جهت درخواست برای باقی ماندن محمد جواد ظریف به عنوان وزیر امور خارجه خبر داد و افزود: تاکنون اکثریت نمایندگان این نامه را امضا کرده اند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اکنون نمایندگان به دنبال امضای نامه‌ای مبنی بر این هستند محمدجواد ظریف همچنان به عنوان وزیر امور خارجه به فعالیت خود ادامه دهد.

به گزارش بلاغ، «محمد جواد ظریف» دوشنبه شب در صفحه اینستاگرام ، استعفای خود را از سمت وزارت امور خارجه اعلام کرد.
ظریف در صفحه اینستاگرام افزود: با عرض تبریک به مناسبت میلاد خجسته حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، روز مادر و روز زن، از بزرگواری مردم عزیز و دلاور ایران و مسئولین محترم در 67 ماه گذشته بسیار سپاسگزارم.

ظریف ادامه داد: از ناتوانی برای ادامه خدمت و تمام کاستی‌ها و کوتاهی‌ها در دوران خدمت صمیمانه پوزش می‌خواهم. شاد و سربلند باشید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴