شهردار فریدونکنار اعلام کرد

زیباسازی شهر فریدونکنار برای نوروز 97

تاریخ انتشارسه شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳
کد مطلب : ۳۵۲۰۶۲
شهردار فریدونکنار گفت: در حال حاضر تمامی اقدامات لازم در میزبانی مناسب از مهمانان در حال انجام است.
۱
plusresetminus
زیباسازی شهر فریدونکنار برای نوروز 97
حمید بخشی در گفت‌وگو با بلاغ با اشاره به اقدامات صورت گرفته درخصوص زیباسازی فضای شهری در آستانه سال نو، اظهار کرد: شهر فریدونکنار به‌عنوان یک شهر توریستی است و در حال حاضر تمامی اقدامات لازم درخصوص میزبانی مناسب از مهمانان در حال انجام است.

وی خاطرنشان کرد: پاک‌سازی ورودی و خروجی‌های شهر، مرمت و آماده‌سازی سرویس‌های بهداشتی و نمازخانه‌ اماکن تفریحی، شست‌وشو و رنگ‌آمیزی جدول‌های سطح شهر، رنگ‌آمیزی تیر برق‌های داخل بلوار و خط‌کشی ترافیکی حاشیه بلوارها از جمله اقدامات صورت گرفته برای زیباسازی در سطح شهر فریدونکنار بوده است.

شهردار فریدونکنار تصریح کرد: روکش آسفالت خیابان‌ها، تمیزکاری و نقاشی دیوارهای سطح شهر، نورپردازی از میدان درنا تا پل مرکزی شهید رسولی، موزاییک‌کاری و کاشت درخت از پل شهید رسولی تا ناحیه مقاومت بسیج و شست‌وشو و رنگ‌آمیزی نماها و پاکسازی برچسب‌ها از جمله دیگر افدامات انجام گرفته است.

بخشی با بیان دیگر اقدامات صورت گرفته برای زیباسازی شهر، افزود: نقاشی و زیباسازی سطل‌های مکانیزه زباله، چمن‌زنی پارک‌ها، نشا و کاشت گل‌های فصلی که می‌تواند در زیباسازی شهر فریدونکنار موثر باشد انجام شد.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش رو برای افزایش فضای سبز و حفظ آن، گفت: چندین هزار اصله نهال نارنج به صورت رایگان برای افزایش فضای سبز توزیع و کشت می‌شود و همشهریانی که بستر آماده برای کاشت نهال دارند می‌توانند به واحد فضای سبز برای تحویل نهال مراجعه کنند.

شهردار فریدونکنار تاکید کرد: از شهروندان خواستاریم تا همکاری لازم را درخصوص حفظ فضای سبز داشته باشند تا محیطی مناسب برای شهروندان و مهمانان در آستانه سال نو در شهر فریدونکنار ایجاد شود.

بخشی در پایان گفت: احترام به محیط زیست از موضوعات مهمی است که همه و به ویژه مهمانان نوروزی باید نسبت به رعایت آن تلاش کنند.  
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴