تاریخ انتشارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۰
کد مطلب : ۲۲۵۹۱۷
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا گفت: وظیفه امروز رسانه‌ها در آگاه‌سازی افکار عمومی نسبت به نقشه‌های استکبار جهانی در مبارزات مخفی و علنی علیه این مردم بسیار حائز اهمیت است.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، سیدابراهیم شریفی در گفت‌وگو با پیک نکا ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام هفته دفاع مقدس، این هفته را به منزله ارج نهادن به جان‌فشانی‌ها و غرورآفرینی‌های جوانان این مرز و بوم در هشت سال جنگ تحمیلی برشمرد و اظهار کرد: دوران دفاع مقدس گنجینه‌ای ارزشمند و سند افتخار انقلاب اسلامی است که با از خود گذشتگی جوانان این کشور به عنوان برگ زرینی از آن دوران به یادگار مانده است.

وی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در دوران دفاع مقدس را برخاسته از اسلام ناب دانست و افزود: امروز وظیفه انتقال واقعیت‌های دوران دفاع مقدس به نسل‌های سوم و چهارم انقلاب اسلامی بر دوش همه قرار دارد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با بیان اینکه روحیه خودباوری و تعهد این مردم توان مقابله با استکبار را به نمایش گذاشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان این نظام از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی مبارزات سخت و نرم خود را به صورت علنی آغاز کردند که در یکی از این اقدامات به برکت رهبری امام راحل و مجاهدت‌های مردم، مشت محکمی بر دهان رژیم بعثی به عنوان نماینده استکبار زده شد.

این مسئول در تبیین چالش‌های مهم انقلاب اسلامی با استکبار، اضافه کرد: امروز استکبار جهانی درحالی بسیاری از موارد داخلی کشور ما را بهانه قرار داده و هربار به بهانه‌ای دموکراسی را در این نظام نادیده می‌گیرد که در مقابل جنایت‌ها و کودک‌کشی‌های جهانی به خصوص در منطقه غرب آسیا سکوت کرده‌اند.
 
 
وی گفت: استکبار جهانی درحالی دموکراسی را در جمهوری اسلامی مردم ایران زیر سوال می‌برد که این نظام همواره از ابتدا با برگزاری انتخابات پیاپی با رأی و نظر مردم پیش رفته است و این درحالی است که از ابتدا مردم کشور ما با تحریم‌های نظامی، سیای و اجتماعی مواجه بوده و امروز نیز با جنگ نوین اقتصادی روبرو هستند.

شریفی با تأکید بر نقش رسانه‌ها در آگاه‌سازی افکار عمومی نسبت به نقشه‌های استکبار جهانی در مبارزات مخفی و علنی با بکارگیری انواع ترفندها و تهاجمات علیه این مردم، تصریح کرد: باید تمام تلاش خود را در چنین فرصت‌هایی به منظور تبیین نقشه‌های استکبار جهانی برای مردم انجام دهیم.
 
ساخت خانه‌های محروم تسوط بسیج
وی در ادامه با اشاره به برگزاری حجم وسیعی از برنامه‌ها در هفته دفاع مقدس در سطح شهرستان نکا، اظهار کرد: در مدت هفته دفاع مقدس 620 عنوان برنامه در سطوح مختلف شهرستانی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برگزار می‌شود که از این میان 305 برنامه محوری و 64 برنامه شاخص توسط ناحیه مقاومت بسیج نکا اجرا می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا در بیان برنامه‌های مهم هفته دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: برگزاری رژه خودرویی، غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدا به منظور میثاق با شهدا، نشست روشنگری با عنوان اقتصاد مقاومتی، برگزاری هشت یادواره شهدا، همایش‌های گرامیداشت دوران دفاع مقدس، یادواره شهدای کارگری، برگزاری 74 برنامه ورزشی و افتتاح پایگاه‌های مقاومت از جمله برنامه‌های شاخص سپاه شهرستان نکا در هفته دفاع مقدس به شمار می‌آیند.
 
 
این مسئول از برگزاری همایش پیاده‌روی به مناسبت هفته دفاع مقدس در شهرستان خبر داد و اضافه کرد: پیاده‌روی خانوادگی به مناسبت هفته دفاع مقدس و هفته ناجا به صورت مشترک در روز نهم مهمرماه برگزار می‌شود که در زمان مشخص جزئیات آن نیز به اطلاع‌ مردم می‌رسد.

وی در پایان نیز از ساخت 10 خانه محروم توسط مجموعه بسیج نکا در مناطق مختلف شهرستان خبر داد و گفت: این خانه‌های محروم در روستاهای بخش هزارجریب و مرکزی شهرستان ساخته می‌شوند که در هفته دفاع مقدس پنج خانه بهره‌برداری می‌شوند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴