تاریخ انتشاريکشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۵
کد مطلب : ۱۵۰۳۵۲
بخشدار هزاجریب نکا از نصب دو دکل دریافت شبکه‌های تلویزیونی در این بخش و بارش نخستین برف پاییزی در ارتفاعات خبر داد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ محمد محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار نکا خبر، با اشاره به عدم پوشش مناسب شبکه‌های تلویزیونی دیجیتال در بسیاری از نقاط و روستاهای بخش هزارجریب شهرستان نکا، اظهار کرد: در منطقه استخرپشت، رایزنی‌های لازم برای نصب دو دکل گیرنده تلویزیونی انجام شده است.
 

وی افزود: یکی از دکل‌ها مربوط به روستای درزیکلا می‌شود که پیش از این هیچ از کانال‌های تلویزیونی در آنجا دریافت نمی‌شد که با اهداء زمین مناسب به صداوسیما و بازدید کارشناسان این سازمان، به‌زودی کانال دریافت شبکه‌های تلویزیونی در این روستا نصب می‌شود که قابلیت پوشش پنج روستای اطراف را هم دارد.

 

بخشدار هزارجریب نکا روستای محسن‌آباد را دومین روستای مورد بررسی معرفی و خاطرنشان کرد: روستای محسن‌آباد علاوه بر دریافت ضعیف شبکه‌های تلویزیونی، مشکل برق نیز دارد که با رفع مشکل مربوط به برق و نصب دکل تلویزیونی، توانایی تحت پوشش گرفتن چهار روستای دیگر را هم دارد تا مردم بخش هزارجریب بتوانند برنامه‌های صداوسیما را با کیفیت بالا مشاهده کنند.

 

وی در پایان با اشاره به بارش‌های بسیار مناسب طی چند روز اخیر در منطقه هزارجریب نکا، اضافه کرد: نخستین برف پاییزی در ارتفاعات بخش هزارجریب نکا به زمین نشست و از روستای لایی به بالا شاهد سفیدپوش شدن زمین هستیم که با وجود توقف بارش‌ها، با افزایش ارتفاعات، میزان برف بر زمین نشسته بیشتر مشاهده می‌شود.

  
محمدیان همچنین بارندگی امروز را در بخش هزارجریب بدون حادثه و خسارت توصیف کرد و شرایط را بسیار عادی و مطلوب برشمرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴