تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۶
کد مطلب : ۲۱۱۴۰۲
مسابقه جت اسکی قهرمانی استان دررشته بانوان که امروز به میزبانی باشگاه مسعودشهرستان چالوس(پایگاه استعدادیابی نوجوانان مازندران) برگزار شد
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغبه نقل از مازنداسپرت ؛مسابقه جت اسکی قهرمانی استان در رشته بانوان امروز به میزبانی باشگاه مسعودشهرستان چالوس(پایگاه استعدادیابی نوجوانان مازندران) برگزار شد.

هیات انجمن های ورزشی با حضور سلیم بهرامی جان تازه‌ایی گرفته و رشته‌های ورزشی این انجمن خوش درخشیده و خبر های خوبی به گوش می‌رسد، که در این فعالیت ها، رشته جت اسکی که در مازندران فعال نبود با پیگیری‌های این هیات در حال برگزاری است.

در این مسابقات تعداد 12جت سوار شرکت کردند که در پایان خانم فاطره سیفی از باشگاه دریانسیم شهرستان محمودآباد باثبت رکورد 3/57/36 به مقام نخست و خانم مائده محمودی از باشگاه دریا نسیم شهرستان محمودآباد باثبت رکورد 4/13 به مقام دوم و خانم مریم خوشی شلمانی از باشگاه پرواز چالوس باثبت رکورد 4/13/75 به مقام سوم این دوره از مسابقه دست یافته‌اند.

لازم به ذکر است از سوی کمیته فنی خانم فاطره سیفی به‌عنوان پدیده این دوره مسابقه معرفی شد و خانم زهرا هرسیج نیز به‌عنوان بازیکن اخلاق انتخاب شد.

درحاشیه این مسابقات اسماعیل پور رئیس کمیته جت اسکی مازندران اعلام کرد بارایزنی هایی که با انجمن جت اسکی کشور صورت پذیرفته خانم‌ها نازلی برزو زاده و هانیه نصیری و زهرا هرسیج که به ترتیب به عناوین چهارم تا ششم این مسابقه دست یافته‌اند به همراه نفرات اول تا سوم به مسابقات قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.

وی اشاره کرد: با باشگاه هایی که اهداف ورزشی را دنبال نکنند و فقط بدنبال منافع اقتصادی باشند تعاملی نخواهیم داشت و هشدار داد باشگاه هایی که در این مسابقه ومسابقات آتی ورزشکار اعزام نکنند به هیچ عنوان به آنها اجازه شرکت در مسابقه قهرمانی کشور داده نخواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
عالي بود عکسا
چیستی حسنات دنیا و آخرت
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۷:۱۷
کتاب و کتابت از نـگاه قـرآن
دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۸
اقتداریابی دانشجویی در معادلات جهانی
سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
برنامه ملی سلامت خانواده زیر ذره‌بین
يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
شهید شیرودی، مالک اشتر دفاع مقدس
شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۱