کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

ارائه ۴۴۰میلیون تومان خدمات عمرانی به مددجویان سوادکوه شمالی

23 فروردين 1400 ساعت 11:43

عابدی فیروزجایی گفت: در سال گذشته به ۶۴ نیازمند واجد شرایط این شهرستان به مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان خدمات عمرانی بلاعوض و معوض پرداخت شد.


به گزارش بلاغ به نقل از شیرگاه خبر، علیر ضا عابدی بابیان اینکه هزار و 354 خانوار  تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: ارائه خدمات عمرانی در بخش های مختلف احداث و خرید مسکن، تعمیرات، دیوار کشی، احداث حمام و سرویس های بهداشتی از برنامه های توانمند سازی واحد عمران و ساختمان کمیته امداد است.
 
رئیس کمیته امداد خمینی(ره) سوادکوه شمالی افزود: در سال گذشته به ۶۴ نیازمند واجد شرایط این شهرستان به مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان خدمات عمرانی بلاعوض و معوض پرداخت شد.
 
وی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد به سمت خدمات  معوض  و تسهیلات است، گفت : بخشی از خدمات عمرانی این نهاد از طریق تسهیلات قرض الحسنه نزد صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.
 
عابدی فیروزجایی خاطر نشان کرد: در راستای محرومیت زدایی شهرستان ۵۲ نفر برای دریافت پروانه ساختمان به بنیاد مسکن و مراجع ذیصلاح معرفی و موفق به دریافت پروانه شده  که  برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل شهرستان معرفی شدند.
 


کد مطلب: 449893

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/449893/ارائه-۴۴۰میلیون-تومان-خدمات-عمرانی-مددجویان-سوادکوه-شمالی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com