تاریخ انتشاردوشنبه ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
کد مطلب : ۴۴۹۸۹۳
عابدی فیروزجایی گفت: در سال گذشته به ۶۴ نیازمند واجد شرایط این شهرستان به مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان خدمات عمرانی بلاعوض و معوض پرداخت شد.
۰
plusresetminus
ارائه ۴۴۰میلیون تومان خدمات عمرانی به مددجویان سوادکوه شمالی
به گزارش بلاغ به نقل از شیرگاه خبر، علیر ضا عابدی بابیان اینکه هزار و 354 خانوار  تحت حمایت کمیته امداد سوادکوه شمالی قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد: ارائه خدمات عمرانی در بخش های مختلف احداث و خرید مسکن، تعمیرات، دیوار کشی، احداث حمام و سرویس های بهداشتی از برنامه های توانمند سازی واحد عمران و ساختمان کمیته امداد است.
 
رئیس کمیته امداد خمینی(ره) سوادکوه شمالی افزود: در سال گذشته به ۶۴ نیازمند واجد شرایط این شهرستان به مبلغ ۴۴۰ میلیون تومان خدمات عمرانی بلاعوض و معوض پرداخت شد.
 
وی با بیان اینکه رویکرد کمیته امداد به سمت خدمات  معوض  و تسهیلات است، گفت : بخشی از خدمات عمرانی این نهاد از طریق تسهیلات قرض الحسنه نزد صندوق امداد ولایت پرداخت شده است.
 
عابدی فیروزجایی خاطر نشان کرد: در راستای محرومیت زدایی شهرستان ۵۲ نفر برای دریافت پروانه ساختمان به بنیاد مسکن و مراجع ذیصلاح معرفی و موفق به دریافت پروانه شده  که  برای دریافت تسهیلات به بانک های عامل شهرستان معرفی شدند.
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

عملیات وعده صادق، آغازی بر یک پایان
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن و روش‌های تربیتی
چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴