کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رییس تبلیغات اسلامی محمودآباد اعلام کرد

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه های دهه فجر

4 بهمن 1399 ساعت 14:59

رییس سازمان تبلیغات اسلامی محمودآباد بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه های دهه فجر در این شهرستان تاکید کرد.


حجت‌الاسلام سید عبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ ضمن گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به خصوص در محمودآباد وضعیت خاصی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر داریم.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌ها در بستر مجازی امکان‌پذیر خواهد بود، افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها در انعکاس درست و دقیق تبیین انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز بهترین فرصت در این بستر خواهد بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی محمودآباد ریشه اصلی انقلاب اسلامی را عقیده و ایمان به اسلام دانست و تصریح کرد: معجزه انقلاب ما حاکمیت بخشیدن به دین خدا و ارزش‌هایی است که از مبانی اسلام سرچشمه گرفت.

حسینی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ برگزاری برنامه‌ها در اجتماعات حضوری نخواهد بود، گفت: تزیین و فضاسازی محیط اداره و نهادهای زیر مجموعه، فضای تبلیغی برنامه‌ها در گروه‌ها به صورت مجازی و تقویت و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف ما در اجرای برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/
 


کد مطلب: 447460

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/447460/استفاده-ظرفیت-فضای-مجازی-اجرای-برنامه-های-دهه-فجر

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com