رییس تبلیغات اسلامی محمودآباد اعلام کرد

استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه های دهه فجر

تاریخ انتشارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۹
کد مطلب : ۴۴۷۴۶۰
رییس سازمان تبلیغات اسلامی محمودآباد بر استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه های دهه فجر در این شهرستان تاکید کرد.
۰
plusresetminus
استفاده از ظرفیت فضای مجازی برای اجرای برنامه های دهه فجر
حجت‌الاسلام سید عبدالله حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ؛ ضمن گرامیداشت چهل و سومین بهار انقلاب اسلامی اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و به خصوص در محمودآباد وضعیت خاصی در برگزاری برنامه‌های دهه فجر داریم.

وی با اشاره به اینکه اجرای برنامه‌ها در بستر مجازی امکان‌پذیر خواهد بود، افزود: استفاده از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها در انعکاس درست و دقیق تبیین انقلاب اسلامی به نسل جوان امروز بهترین فرصت در این بستر خواهد بود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی محمودآباد ریشه اصلی انقلاب اسلامی را عقیده و ایمان به اسلام دانست و تصریح کرد: معجزه انقلاب ما حاکمیت بخشیدن به دین خدا و ارزش‌هایی است که از مبانی اسلام سرچشمه گرفت.

حسینی با بیان اینکه با توجه به شیوع ویروس کووید ۱۹ برگزاری برنامه‌ها در اجتماعات حضوری نخواهد بود، گفت: تزیین و فضاسازی محیط اداره و نهادهای زیر مجموعه، فضای تبلیغی برنامه‌ها در گروه‌ها به صورت مجازی و تقویت و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب از اهداف ما در اجرای برنامه‌های دهه فجر است.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
۱۹۵ هزار فعال صنفی مازندران در خطر محرومیت
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲