کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

قهرمان کوراش جهان:

رژیم ترور را به رسمیت نمی شناسیم/ افتخار می کنم در رقابت جهانی مقابل اسرائیل حاضر نشدم

9 آذر 1399 ساعت 23:01

قهرمان کوراش جهان گفت: متاسفانه یکی از دانشمندان برجسته خود را در حوزه هسته ایو دفاعی از دست دادیم و این نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در مقابل ملت ایران است.


به گزارش بلاغ، سعید خسروی نژاد"، قهرمان کوراش با محکوم کردن ترور بزدلانه شهید فخری زاده، دانشمند ارزشمند هسته ای کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی و هم پیمانان این رژیم همیشه به دنبال ضربه زدن به ملت ایران بوده و برای این کار از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

 
وی اظهار کرد: در تازه ترین جنایات این رژیم، متاسفانه ما یکی از دانشمندان برجسته خود را در در حوزه صنعت هسته ای از دست دادیم و این نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در مقابل ملت ایران است.
 
قهرمان کوراش جهان افزود: اسرائیل با این اقدام بزدلانه خود نفرت ها را از خود بیشتر کرد و نه فقط ملت ایران بلکه تمام ملت های آزاده هم چنین اقداماتی را محکوم کرده اند.
 
خسروی نژاد ادامه داد: بنده افتخار می کنم که در مسابقات جهانی کوراش و در فینال این مسابقات از رویارویی با حریف اسرائیلی خود صرف نظر کردم و حالا که این اقدامات رژیم بیشتر نمود پیدا کرده به تصمیم خودم افتخار می کنم.
 
وی بیان کرد: پایه های این رژیم غاصب هر روز سست تر و لرزان می شود و برای همین عجولانه و شتاب زده تصمیماتی می گیرند که نه تنها آنها را از این شرایط نجات نمی دهد بلکه تبعات ناشی از آن برایشان سخت تر و سنگین تر خواهد شد.
 
قهرمان کوراش جهان گفت: در واقع با از دست دادن بزرگانی همچون سردار سلیمانی و فخری زاده هستند جوانانی که مسیر و راه این عزیزان را ادامه دهند و این پرچم را به دست صاحب اصلی اش برسانند.
 
انتهای پیام/س
 


کد مطلب: 443746

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443746/رژیم-ترور-رسمیت-نمی-شناسیم-افتخار-می-کنم-رقابت-جهانی-مقابل-اسرائیل-حاضر-نشدم

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com