تاریخ انتشاريکشنبه ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۱
کد مطلب : ۴۴۳۷۴۶
قهرمان کوراش جهان گفت: متاسفانه یکی از دانشمندان برجسته خود را در حوزه هسته ایو دفاعی از دست دادیم و این نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در مقابل ملت ایران است.
۰
plusresetminus
رژیم ترور را به رسمیت نمی شناسیم/ افتخار می کنم در رقابت جهانی مقابل اسرائیل حاضر نشدم
به گزارش بلاغ، سعید خسروی نژاد"، قهرمان کوراش با محکوم کردن ترور بزدلانه شهید فخری زاده، دانشمند ارزشمند هسته ای کشورمان گفت: رژیم صهیونیستی و هم پیمانان این رژیم همیشه به دنبال ضربه زدن به ملت ایران بوده و برای این کار از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.
 
وی اظهار کرد: در تازه ترین جنایات این رژیم، متاسفانه ما یکی از دانشمندان برجسته خود را در در حوزه صنعت هسته ای از دست دادیم و این نشان از عجز و ناتوانی دشمنان در مقابل ملت ایران است.
 
قهرمان کوراش جهان افزود: اسرائیل با این اقدام بزدلانه خود نفرت ها را از خود بیشتر کرد و نه فقط ملت ایران بلکه تمام ملت های آزاده هم چنین اقداماتی را محکوم کرده اند.
 
خسروی نژاد ادامه داد: بنده افتخار می کنم که در مسابقات جهانی کوراش و در فینال این مسابقات از رویارویی با حریف اسرائیلی خود صرف نظر کردم و حالا که این اقدامات رژیم بیشتر نمود پیدا کرده به تصمیم خودم افتخار می کنم.
 
وی بیان کرد: پایه های این رژیم غاصب هر روز سست تر و لرزان می شود و برای همین عجولانه و شتاب زده تصمیماتی می گیرند که نه تنها آنها را از این شرایط نجات نمی دهد بلکه تبعات ناشی از آن برایشان سخت تر و سنگین تر خواهد شد.
 
قهرمان کوراش جهان گفت: در واقع با از دست دادن بزرگانی همچون سردار سلیمانی و فخری زاده هستند جوانانی که مسیر و راه این عزیزان را ادامه دهند و این پرچم را به دست صاحب اصلی اش برسانند.
 
انتهای پیام/س
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما