کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

شهادت فخری‌زاده راه پیشرفت هسته‌ای و موشکی را سرعت می بخشد

7 آذر 1399 ساعت 19:30

امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: دشمنان بدانند ایران اسلامی پر از شهید فخری‌زاده است و راه پیشرفت هسته‌ای و موشکی ایران با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.


به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا  امشب در گفت‌وگو با خبرنگار  در بندرلنگه  با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، اظهار کرد: خبر شهادت دانشمند برجسته ایرانی داغ دل مردم ایران را تازه کرد.
وی ضمن تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند خدوم و مجاهد به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی، افزود: صهیونیست‌های خبیث و ایادی مزدور داخلی آنها بخاطر این جنایت، تاوان سنگینی را خواهند پرداخت.
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مسؤولان ترسو و سازشکاری که با برخی تصمیمات و اظهارات نابخردانه خود، زمینه بروز چنین اتفاقات ناگواری را برای دانشمندان هسته‌ای وموشکی ما  فراهم می‌آورند باید در محضر مردم و خداوند پاسخگو باشند.
این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: دشمنان بدانند ایران اسلامی پر از شهید فخری‌زاده‌ها است و راه پیشرفت هسته‌ای و موشکی ایران با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 443521

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/443521/شهادت-فخری-زاده-راه-پیشرفت-هسته-ای-موشکی-سرعت-می-بخشد

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com