تاریخ انتشارجمعه ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
کد مطلب : ۴۴۳۵۲۱
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: دشمنان بدانند ایران اسلامی پر از شهید فخری‌زاده است و راه پیشرفت هسته‌ای و موشکی ایران با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازحجت‌الاسلام جواد اسماعیل‌نیا  امشب در گفت‌وگو با خبرنگار  در بندرلنگه  با اشاره به ترور شهید فخری‌زاده رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع، اظهار کرد: خبر شهادت دانشمند برجسته ایرانی داغ دل مردم ایران را تازه کرد.
وی ضمن تسلیت شهادت محسن فخری‌زاده دانشمند خدوم و مجاهد به محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی و ملت شریف ایران اسلامی، افزود: صهیونیست‌های خبیث و ایادی مزدور داخلی آنها بخاطر این جنایت، تاوان سنگینی را خواهند پرداخت.
امام جمعه شهرستان بندرلنگه گفت: مسؤولان ترسو و سازشکاری که با برخی تصمیمات و اظهارات نابخردانه خود، زمینه بروز چنین اتفاقات ناگواری را برای دانشمندان هسته‌ای وموشکی ما  فراهم می‌آورند باید در محضر مردم و خداوند پاسخگو باشند.
این استاد حوزه و دانشگاه یادآور شد: دشمنان بدانند ایران اسلامی پر از شهید فخری‌زاده‌ها است و راه پیشرفت هسته‌ای و موشکی ایران با سرعت بیشتر ادامه خواهد یافت.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰