کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

وزارت تعاون به یاری کارگران بیکار شده در سیل تالش شتافت

2 مهر 1399 ساعت 9:30

نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آمادگی تمامی مسؤولان کشوری برای کمک به مردم سیل‌زده تالش گفت: کارگرانی که بیمه بوده و در این سیل کارشان را ازدست‌داده‌اند از بیمه بیکاری برخوردار بوده و برای دیگر کارگران هم برنامه ویژه‌ای دولت در دستور کار قرار دارد.


به گزارش بلاغ به نقل ازاکبر یاوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیل ایجادشده در تالش بسیار بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: میزان باران باریده شده در تالش و در طی این چند روز بسیار شدید و حتی بی‌سابقه بوده است به‌طوری سیلی عظیم را ایجاد کرده و بسیاری از راه‌های ارتباطی مختل شده است.
وی با اشاره به آمادگی تمامی مسؤولان کشوری برای کمک به مردم سیل‌زده تالش افزود: از اولین ساعات وقوع سیل در تالش تمامی نهادهای خدمات رساند و امدادی پای‌کار بوده و معاون اول رئیس‌جمهور دستور رسیدگی و کمک  فوری به مردم سیل‌زده تالش را صادر کردند لذا تمامی مسؤولان کشوری و استانی تا آخرین روز حل بحران سیل در این شهرستان درصحنه حضور دارند.
نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اذعان به اینکه این وزارت خانه تمهیدات ویژه‌ای در خصوص مشاغل آسیب‌دیده در سیل تالش اتخاذ کرده است، تصریح کرد: در هنگام بحران‌های مختلف مردم گیلان به کمک همنوعان خود در دیگر استان‌های کشور آمدند به همین منظور کارگرانی که بیمه بوده و در این سیل کارشان را ازدست‌داده‌اند از بیمه بیکاری برخوردار بوده و برای دیگر کارگران هم برنامه ویژه‌ای دولت در دستور کار قرار دارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


کد مطلب: 438253

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/438253/وزارت-تعاون-یاری-کارگران-بیکار-شده-سیل-تالش-شتافت

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com