تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد مطلب : ۴۳۸۲۵۳
نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به آمادگی تمامی مسؤولان کشوری برای کمک به مردم سیل‌زده تالش گفت: کارگرانی که بیمه بوده و در این سیل کارشان را ازدست‌داده‌اند از بیمه بیکاری برخوردار بوده و برای دیگر کارگران هم برنامه ویژه‌ای دولت در دستور کار قرار دارد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل ازاکبر یاوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سیل ایجادشده در تالش بسیار بی‌سابقه بوده است، اظهار کرد: میزان باران باریده شده در تالش و در طی این چند روز بسیار شدید و حتی بی‌سابقه بوده است به‌طوری سیلی عظیم را ایجاد کرده و بسیاری از راه‌های ارتباطی مختل شده است.
وی با اشاره به آمادگی تمامی مسؤولان کشوری برای کمک به مردم سیل‌زده تالش افزود: از اولین ساعات وقوع سیل در تالش تمامی نهادهای خدمات رساند و امدادی پای‌کار بوده و معاون اول رئیس‌جمهور دستور رسیدگی و کمک  فوری به مردم سیل‌زده تالش را صادر کردند لذا تمامی مسؤولان کشوری و استانی تا آخرین روز حل بحران سیل در این شهرستان درصحنه حضور دارند.
نماینده ویژه وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اذعان به اینکه این وزارت خانه تمهیدات ویژه‌ای در خصوص مشاغل آسیب‌دیده در سیل تالش اتخاذ کرده است، تصریح کرد: در هنگام بحران‌های مختلف مردم گیلان به کمک همنوعان خود در دیگر استان‌های کشور آمدند به همین منظور کارگرانی که بیمه بوده و در این سیل کارشان را ازدست‌داده‌اند از بیمه بیکاری برخوردار بوده و برای دیگر کارگران هم برنامه ویژه‌ای دولت در دستور کار قرار دارد.





بلاغ: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰