کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

معاون فرماندار سوادکوه مطرح کرد

حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در شرایط سخت کرونایی

13 مرداد 1399 ساعت 19:43

معاون فرماندار سوادکوه با تاکید بر ایمن کردن شهروندان در حوزه سلامت و معیشت گفت: در این شرایط سخت نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر باید تحت حمایت قرار گیرند تا بتوان از این شرایط عبور کرد.


به گزارش بلاغ، عین‌الله طالبی در جلسه هماهنگی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان سوادکوه به وجود ویروس منحوس کرونا و تاثیرات مخربی آن بر جامعه اشاره و اظهار کرد: اثرات مخرب این ویروس در دنیا  کمتر از جنگ جهانی دوم نیست، طبق آمارهای اعلام شده جهانی از هر 5 شغل چهار شغل تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه کشورهای مدعی تمدن و مدیریت‌های کلان در مدیریت شرایط بحرانی این ویروس عاجز ماندند، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد کمک به هموطنان اشاره و خاطرنشان کرد: مردم با حس نوع دوستی که داشتند به کمک نیازمندان شتافتند و از اقشار آسیب دیده حمایت کردند.
 
معاون فرماندار سوادکوه افزود: با کمک، همکاری و همدلی مسئولان، مردم، خیرین و بسیجیان در مرحله نخست رزمایش مومنانه در تهیه ملزومات بهداشتی، تجهیزات بیمارستان و تهیه سبدهای معیشتی خوش درخشیدند، با توجه به سرانه جمعیت و تمکن مالی مردم شهرستان که قابل قیاس با شهرستان‌های دیگر نیست، مردم سوادکوه با درآمد اندک ولی با قلبی بزرگ و پاک سفره‌های کوچک خود را با همشهریان خود شریک شدند.
 
این مسئول با اشاره به شرایط بحرانی کووید 19 و زمان نامعلوم وجود این ویروس در کشور تصریح کرد: اجرای مصوبات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این خصوص موجب می‌شود درآمد بسیاری از خانوارها کاهش یابد و بسیاری از مشاغل تعطیل شوند.
 
طالبی در پایان با تاکید بر ایمن کردن شهروندان در حوزه سلامت و معیشت گفت: در این شرایط سخت نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر باید تحت حمایت قرار گیرند تا بتوان از این شرایط عبور کرد.

انتهای پیام/


کد مطلب: 433706

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/433706/حمایت-نیازمندان-اقشار-آسیب-پذیر-شرایط-سخت-کرونایی

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com