تاریخ انتشاردوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۳
کد مطلب : ۴۳۳۷۰۶
معاون فرماندار سوادکوه با تاکید بر ایمن کردن شهروندان در حوزه سلامت و معیشت گفت: در این شرایط سخت نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر باید تحت حمایت قرار گیرند تا بتوان از این شرایط عبور کرد.
۰
plusresetminus
حمایت از نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر در شرایط سخت کرونایی
به گزارش بلاغ، عین‌الله طالبی در جلسه هماهنگی مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه شهرستان سوادکوه به وجود ویروس منحوس کرونا و تاثیرات مخربی آن بر جامعه اشاره و اظهار کرد: اثرات مخرب این ویروس در دنیا  کمتر از جنگ جهانی دوم نیست، طبق آمارهای اعلام شده جهانی از هر 5 شغل چهار شغل تحت تاثیر این ویروس قرار گرفت.
 
وی با بیان اینکه کشورهای مدعی تمدن و مدیریت‌های کلان در مدیریت شرایط بحرانی این ویروس عاجز ماندند، به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد کمک به هموطنان اشاره و خاطرنشان کرد: مردم با حس نوع دوستی که داشتند به کمک نیازمندان شتافتند و از اقشار آسیب دیده حمایت کردند.
 
معاون فرماندار سوادکوه افزود: با کمک، همکاری و همدلی مسئولان، مردم، خیرین و بسیجیان در مرحله نخست رزمایش مومنانه در تهیه ملزومات بهداشتی، تجهیزات بیمارستان و تهیه سبدهای معیشتی خوش درخشیدند، با توجه به سرانه جمعیت و تمکن مالی مردم شهرستان که قابل قیاس با شهرستان‌های دیگر نیست، مردم سوادکوه با درآمد اندک ولی با قلبی بزرگ و پاک سفره‌های کوچک خود را با همشهریان خود شریک شدند.
 
این مسئول با اشاره به شرایط بحرانی کووید 19 و زمان نامعلوم وجود این ویروس در کشور تصریح کرد: اجرای مصوبات و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این خصوص موجب می‌شود درآمد بسیاری از خانوارها کاهش یابد و بسیاری از مشاغل تعطیل شوند.
 
طالبی در پایان با تاکید بر ایمن کردن شهروندان در حوزه سلامت و معیشت گفت: در این شرایط سخت نیازمندان و اقشار آسیب‌پذیر باید تحت حمایت قرار گیرند تا بتوان از این شرایط عبور کرد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما