کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بابلسر:

شهادت مدافعان حرم در سوریه به دلیل عمل به قرآن است/ وجود 17 حافظ قرآن ایثارگر در مازندران

2 تير 1395 ساعت 22:49

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: اگر فرزندان غیور این مرز و بوم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در کشور سوریه علیه تکفیری‌ها به نبرد می‌پردازند و به شهادت می‌رسند، به خاطر این است که آنان به قرآن عمل کردند.


به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، عباسعلی رضایی عصر امروز در مراسم محفل قرآنی گلشن وحی که با حضور 300 تن از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بابلسر در مجتمع شهید عظیمی این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم درک صحیح مفاهیم قرآن کریم، اظهار کرد: قرآن کریم، کتاب هدایت و داروی شفابخش و راهگشای ما انسان‌ها در همه عرصه‌ها و امورات زندگی است.

وی افزود: ما باید هم قرآن بخوانیم و هم قرآن را بدانیم و در مفاهیم و درک آن، تفکر و تعقل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: اگر فرزندان غیور این مرز و بوم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در کشور سوریه علیه تکفیری‌ها به نبرد می‌پردازند و به شهادت می‌رسند، به خاطر این است که آنان به قرآن عمل کردند و درک درستی از قرآن کریم داشتند.

این مسئول با اشاره به فرهنگ قرآنی در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ قرآنی در جامعه جاری شود، همه مشکلات و گرفتاری‌ها حل می‌شود.

رضایی با اعلام اینکه قانون اساسی انسانیت، قرآن است، گفت: همه ما انسان‌ها باید از قرآن کریم استفاده خوبی کنیم.

وی با بیان اینکه ایثارگران باید پیشقراولان قرآنی باشند، بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باید در نشر و نهادینه کردن برنامه‌های قرآنی پیشقدم بوده و در انتقال فرهنگ یادگیری قرآن کریم از یکدیگر سبقت بگیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، اضافه کرد: هر روز یک صفحه از قرآن کریم را بخوانیم و کار‌های خود را با قرآن شروع کنیم، چرا که قرآن رمز موفقیت و حلال همه مشکلات است.

این مسئول با اشاره به فعالان قرآنی شاهد و ایثارگر، گفت: مازندران دارای 24 هزار و 500 فعال قرآنی در زمینه‌های تفسیر، قرائت، مفاهیم و حفظ است و باید این میزان در سال‌ جاری دو برابر افزایش یابد.

رضایی ادامه داد: مازندران دارای 17 حافظ کل قرآن کریم و 250 پیشتاز قرآنی شاهد و ایثارگر است.

وی با اشاره به موفقیت قرآنی ایثارگران استان، تصریح کرد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مازندران در سال 93 رتبه نخست کشوری و در سال 94 رتبه دوم کشوری قرآنی را کسب کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان بر تقویت کلاس‌ها و آموزش‌های قرآنی در میان جامعه ایثارگری تأکید کرد.


کد مطلب: 204084

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/204084/شهادت-مدافعان-حرم-سوریه-دلیل-عمل-قرآن-وجود-17-حافظ-ایثارگر-مازندران

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com