تاریخ انتشارچهارشنبه ۲ تير ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۹
کد مطلب : ۲۰۴۰۸۴
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: اگر فرزندان غیور این مرز و بوم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در کشور سوریه علیه تکفیری‌ها به نبرد می‌پردازند و به شهادت می‌رسند، به خاطر این است که آنان به قرآن عمل کردند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از مشهدسر، عباسعلی رضایی عصر امروز در مراسم محفل قرآنی گلشن وحی که با حضور 300 تن از خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر بابلسر در مجتمع شهید عظیمی این شهرستان برگزار شد، با تاکید بر لزوم درک صحیح مفاهیم قرآن کریم، اظهار کرد: قرآن کریم، کتاب هدایت و داروی شفابخش و راهگشای ما انسان‌ها در همه عرصه‌ها و امورات زندگی است.

وی افزود: ما باید هم قرآن بخوانیم و هم قرآن را بدانیم و در مفاهیم و درک آن، تفکر و تعقل کنیم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران با اشاره به شهدای مدافع حرم، تصریح کرد: اگر فرزندان غیور این مرز و بوم برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) در کشور سوریه علیه تکفیری‌ها به نبرد می‌پردازند و به شهادت می‌رسند، به خاطر این است که آنان به قرآن عمل کردند و درک درستی از قرآن کریم داشتند.

این مسئول با اشاره به فرهنگ قرآنی در جامعه، خاطرنشان کرد: اگر فرهنگ قرآنی در جامعه جاری شود، همه مشکلات و گرفتاری‌ها حل می‌شود.

رضایی با اعلام اینکه قانون اساسی انسانیت، قرآن است، گفت: همه ما انسان‌ها باید از قرآن کریم استفاده خوبی کنیم.

وی با بیان اینکه ایثارگران باید پیشقراولان قرآنی باشند، بیان کرد: خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان باید در نشر و نهادینه کردن برنامه‌های قرآنی پیشقدم بوده و در انتقال فرهنگ یادگیری قرآن کریم از یکدیگر سبقت بگیرند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران، اضافه کرد: هر روز یک صفحه از قرآن کریم را بخوانیم و کار‌های خود را با قرآن شروع کنیم، چرا که قرآن رمز موفقیت و حلال همه مشکلات است.

این مسئول با اشاره به فعالان قرآنی شاهد و ایثارگر، گفت: مازندران دارای 24 هزار و 500 فعال قرآنی در زمینه‌های تفسیر، قرائت، مفاهیم و حفظ است و باید این میزان در سال‌ جاری دو برابر افزایش یابد.

رضایی ادامه داد: مازندران دارای 17 حافظ کل قرآن کریم و 250 پیشتاز قرآنی شاهد و ایثارگر است.

وی با اشاره به موفقیت قرآنی ایثارگران استان، تصریح کرد: خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر مازندران در سال 93 رتبه نخست کشوری و در سال 94 رتبه دوم کشوری قرآنی را کسب کردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در پایان بر تقویت کلاس‌ها و آموزش‌های قرآنی در میان جامعه ایثارگری تأکید کرد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

سینمای دفاع مقدس؛ محبوب و مهجور
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
چرا مجازات ارتداد سنگین است؟
چهارشنبه ۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰