کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیج مازندران خبر داد

۳۰۰کیلومتر رکاب‌زنی بسیجیان مازندران تا مراسم ارتحال حضرت امام

11 خرداد 1395 ساعت 9:33

مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیج مازندران، گفت: ورزشکاران مازندرانی با هدف ارج نهادن به مقام بنیانگذار انقلاب اسلامی مسیر ساری تا مرقد مطهر امام(ره) را رکاب می‌زنند.


به گزارش بلاغ به نقل از عصرساری، مسعود کریمی مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیج مازندران امروز در جمع خبرنگاران گفت: ورزشکاران مازندرانی با هدف ارج نهادن به مقام بنیانگذار انقلاب اسلامی و معرفی ایشان به نسل‌های جوان‌تر مسیر ساری تا مرقد مطهر امام(ره) را رکاب می‌زنند.

وی با تاکید بر روحیه انقلابی ورزشکاران، اذعان کرد: : دوچرخه سواران در این سفر، پیام استکبار ستیزی، انقلابی گری، استقلال همه جانبه توام با ایمان و ولایت‌پذیری گفتمان امام خمینی(ره) را تبلیغ کرده و بر بسط و گسترش این فرهنگ اهتمام می‌ورزند.

مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیج مازندران در تشریح این برنامه فرهنگی ورزشی گفت: حرکت دوچرخه سواران بسیجی به حرم مطهر، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۲خرداد از مقابل سپاه کربلا آغاز می‌شد و پس از طی مسافت قریب به ۳۰۰ کیلومتر دوچرخه سواران در مراسم ارتحال حضور داشته و بار دیگر با آن امام فقید و اندیشه انقلابی اسلامی ایشان و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و پیمان خواهند بست.


کد مطلب: 198151

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/198151/۳۰۰کیلومتر-رکاب-زنی-بسیجیان-مازندران-مراسم-ارتحال-حضرت-امام

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com