مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیج مازندران خبر داد

۳۰۰کیلومتر رکاب‌زنی بسیجیان مازندران تا مراسم ارتحال حضرت امام

تاریخ انتشارسه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۳
کد مطلب : ۱۹۸۱۵۱
مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیج مازندران، گفت: ورزشکاران مازندرانی با هدف ارج نهادن به مقام بنیانگذار انقلاب اسلامی مسیر ساری تا مرقد مطهر امام(ره) را رکاب می‌زنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ به نقل از عصرساری، مسعود کریمی مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیج مازندران امروز در جمع خبرنگاران گفت: ورزشکاران مازندرانی با هدف ارج نهادن به مقام بنیانگذار انقلاب اسلامی و معرفی ایشان به نسل‌های جوان‌تر مسیر ساری تا مرقد مطهر امام(ره) را رکاب می‌زنند.

وی با تاکید بر روحیه انقلابی ورزشکاران، اذعان کرد: : دوچرخه سواران در این سفر، پیام استکبار ستیزی، انقلابی گری، استقلال همه جانبه توام با ایمان و ولایت‌پذیری گفتمان امام خمینی(ره) را تبلیغ کرده و بر بسط و گسترش این فرهنگ اهتمام می‌ورزند.

مسئول هیئت دوچرخه سواران بسیج مازندران در تشریح این برنامه فرهنگی ورزشی گفت: حرکت دوچرخه سواران بسیجی به حرم مطهر، ساعت ۹ صبح روز چهارشنبه ۱۲خرداد از مقابل سپاه کربلا آغاز می‌شد و پس از طی مسافت قریب به ۳۰۰ کیلومتر دوچرخه سواران در مراسم ارتحال حضور داشته و بار دیگر با آن امام فقید و اندیشه انقلابی اسلامی ایشان و مقام معظم رهبری تجدید میثاق و پیمان خواهند بست.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴