کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام رئیس جمهور به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید طوسی

قلب شهید طوسی مالامال از عشق به ولایت و رهبری بود

19 فروردين 1392 ساعت 11:01

محمود احمدی نژاد در آستانه بیست و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید طوسی، قائم مقام لشکر 25 کربلای مازندران پیامی صادر کرد.


به گزارش بلاغ به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران در آستانه بیست و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید طوسی، پیامی صادر کرد.
احمدی‌نژاد در این پیام تاکید کرد: شهادت اوج هنر مردانی است که با نثار جانشان عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی را به ارمغان آورده و خود در جوار رحمت واسعه حق تعالی مأوا گزیده‌اند.
رئیس جمهور در پیامش متذکر شد: عاشقانی که به امر مراد و مقتدایشان جامه رزم بر تن کرده و با عزمی راسخ و استوار آنچنان در مسیر ارزش‌های الهی و کمال‌جویی حماسه آفریدند که ملکوتیان و آحاد ملت خداجوی ایران اسلامی در قبال مجاهدت و جانفشانی‌های وصف‌ناشدنی آنان جز ستایش و سپاس سخن نمی‌گویند.
احمدی‌نژاد در این پیام آورده است: بی‌تردید شهید والامقام و صف‌شکن عملیات‌های دوران دفاع مقدس سرلشگر پاسدار «محمدحسن قاسمی طوسی» قائم مقام لایق لشگر ویژه و ظفرمند 25 کربلای مازندران که ایثارگری و حماسه آفرینی‌های بی‌بدیل او در طول جنگ تحمیلی و به‌ویژه عملیات غرورآفرین والفجر 8 که منجر به عبور معجزه‌آسای رزمندگان سلحشور جبهه توحید از اروند خروشان و فتح شهر استراتژیک فاو شد، در زمره رادمردانی است که جلوه تابناک همت و غیرت مثال‌زدنی‌اش در تاریخ انقلاب اسلامی رنگ ماندگار به‌خود گرفت.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: آن سردار سروقامت عرصه ایمان و شهادت که قلب پاکش مالامال از عشق به ولایت و رهبری امت اسلامی بود، تنها نمونه‌ای از عزم و اراده پولادین دلیرمردان و شیرزنان دیار علویان است که با نثار 10 هزار آلاله سرخ در راه عزت و سربلندی ایران عزیز دین خود را به نظام اسلامی به شایستگی اداء کردند.
اینجانب در آستانه بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی آن سردار اسوه و نامی با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های او و دو برادر والامقام شهیدش که به تأسی از امیر قافله لشگر پیروز 25 کربلای مازندران آسمانی شده‌اند، با ادای احترام به ارواح طیبه تمامی شهیدان عزت آفرین و سالکان کوی دوست، علو درجات روح عرشی آن به‌حق پیوستگان و اعتلای هرچه بیشتر میهن عزیزمان را تحت زعامت مقام معظم رهبری مسئلت می‌نمایم.


کد مطلب: 15673

آدرس مطلب :
https://www.bloghnews.com/news/15673/قلب-شهید-طوسی-مالامال-عشق-ولایت-رهبری

بلاغ نیوز
  https://www.bloghnews.com