پیام رئیس جمهور به مناسبت سالروز شهادت سردار شهید طوسی

قلب شهید طوسی مالامال از عشق به ولایت و رهبری بود

تاریخ انتشاردوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۱۵۶۷۳
محمود احمدی نژاد در آستانه بیست و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید طوسی، قائم مقام لشکر 25 کربلای مازندران پیامی صادر کرد.
۰
plusresetminus
قلب شهید طوسی مالامال از عشق به ولایت و رهبری بود
به گزارش بلاغ به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدی نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران در آستانه بیست و ششمین سالگرد شهادت سردار شهید طوسی، پیامی صادر کرد.
احمدی‌نژاد در این پیام تاکید کرد: شهادت اوج هنر مردانی است که با نثار جانشان عزت و سرافرازی امروز ایران اسلامی را به ارمغان آورده و خود در جوار رحمت واسعه حق تعالی مأوا گزیده‌اند.
رئیس جمهور در پیامش متذکر شد: عاشقانی که به امر مراد و مقتدایشان جامه رزم بر تن کرده و با عزمی راسخ و استوار آنچنان در مسیر ارزش‌های الهی و کمال‌جویی حماسه آفریدند که ملکوتیان و آحاد ملت خداجوی ایران اسلامی در قبال مجاهدت و جانفشانی‌های وصف‌ناشدنی آنان جز ستایش و سپاس سخن نمی‌گویند.
احمدی‌نژاد در این پیام آورده است: بی‌تردید شهید والامقام و صف‌شکن عملیات‌های دوران دفاع مقدس سرلشگر پاسدار «محمدحسن قاسمی طوسی» قائم مقام لایق لشگر ویژه و ظفرمند 25 کربلای مازندران که ایثارگری و حماسه آفرینی‌های بی‌بدیل او در طول جنگ تحمیلی و به‌ویژه عملیات غرورآفرین والفجر 8 که منجر به عبور معجزه‌آسای رزمندگان سلحشور جبهه توحید از اروند خروشان و فتح شهر استراتژیک فاو شد، در زمره رادمردانی است که جلوه تابناک همت و غیرت مثال‌زدنی‌اش در تاریخ انقلاب اسلامی رنگ ماندگار به‌خود گرفت.
رئیس‌جمهور تصریح کرد: آن سردار سروقامت عرصه ایمان و شهادت که قلب پاکش مالامال از عشق به ولایت و رهبری امت اسلامی بود، تنها نمونه‌ای از عزم و اراده پولادین دلیرمردان و شیرزنان دیار علویان است که با نثار 10 هزار آلاله سرخ در راه عزت و سربلندی ایران عزیز دین خود را به نظام اسلامی به شایستگی اداء کردند.
اینجانب در آستانه بیست و ششمین سالگرد عروج ملکوتی آن سردار اسوه و نامی با گرامیداشت یاد و خاطره رشادت‌های او و دو برادر والامقام شهیدش که به تأسی از امیر قافله لشگر پیروز 25 کربلای مازندران آسمانی شده‌اند، با ادای احترام به ارواح طیبه تمامی شهیدان عزت آفرین و سالکان کوی دوست، علو درجات روح عرشی آن به‌حق پیوستگان و اعتلای هرچه بیشتر میهن عزیزمان را تحت زعامت مقام معظم رهبری مسئلت می‌نمایم.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

«محفل»، نمادی از تحول موفق
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۹
نقش هنر و هنرمندان در انقلاب اسلامی
دوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
بهار نارنج، ظرفیتی که فدای نام و نشان شد
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۲
حجاب نماد سلامت و توازن
شنبه ۲۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴
«حجاب» امنیت‌آفرین و آرامش‌بخش
جمعه ۲۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷