تاریخ انتشارجمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴
کد مطلب : ۵۹۱۶۹
بخشدار بهنمیر گفت: نباید اراضی ساحلی بهنمیر در اختیار افراد غیر بومی قرار گیرد.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، مجتبی حبیب‌نژاد، شامگاه پنج‌شنبه در جلسه بررسی مسائل و مشکلات بخش بهنمیر با بیان اینکه به دنبال سیاست همه جانبه توسعه‌ هستیم، اظهار داشت: با کمک و حمایت نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی، توانستیم بخشی از این سیاست‌ها را اجرایی کنیم، به گونه‌ای که در مدت کمتر از سه ماه بیش از ۱۵ کیلومتر از راه‌های روستایی بهنمیر بهسازی و آسفالت شد.

وی با اشاره به تخصیص ۴۰۰میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح هادی افزود: از این مقدار تاکنون ۵۰ درصد اختصاص یافت.

بخشدار بهنمیر با اشاره به دغدغه اهالی برای ساماندهی اراضی نوار ساحلی بیان داشت: این اراضی در اختیار بومیان منطقه قرار گیرد و به افراد غیر بومی داده نشود.

این مسئول با اشاره به یکپارچه‌سازی ۲۰۰ هکتار از اراضی شالیزاری بخش بهنمیر عنوان کرد: برای یکپارچه‌سازی این اراضی ۷۲۰ میلیون تومان اختصاص داده شد.

حبیب‌نژاد به تخصیص ۸ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار برای آزادسازی و تعریض جاده‌ای آنتنی بهنمیر به دریا اشاره کرد و گفت: با تخصیص این اعتبار ۲.۵ کیلومتر از جاده آنتنی بهنمیر به دریا آزادسازی می‌شود.

این مسئول با اعلام اینکه برای آزادسازی کل این جاده به طول ۴ کیلومتر نیاز به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار است، گفت: در صورت تامین این اعتبار تا پایان سال جاری این جاده به بهره‌برداری می‌رسد.

عضو شورای اداری بابلسر همچنین از بهره‌برداری سالن ورزشی مرحوم درزیان خبر داد و گفت: امیدواریم زمینه‌ای ایجاد شود تا این پروژه در دهه فجر به بهره‎برداری برسد.

وی با اشاره به بهره‌برداری از مخزن ۵ هزار مترمکعبی آب بهنمیر در هفته آینده افزود: با بهره‌برداری از این مخزن بخش اعظمی از مشکل کم‌آبی بهنمیر حل می‌شود.

بخشدار بهنمیر با اشاره به فاز دوم نهضت آسفالت در بابلسر بیان داشت: ۱۵.۵ کیلومتر از راه‌های روستایی بخش بهنمیر بهسازی و آسفالت می‌شود.

حبیب‌نژاد با بیان اینکه بهنمیر، رتبه نخست بابلسر را در بحث مشارکت مردمی داراست، گفت: برای نخستین بار به طور همزمان در ۱۷ روستای بخش بهنمیر اجرای طرح هادی آغاز و از محل اعتبارات تملک و ملی و تبصره ۲۲ تامین اعتبار شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در این خصوص دوسوم از اعتبارات شهرستان بابلسر به بهنمیر اختصاص یافت.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴