BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> ابراز محبت به محمد (ص)امروز روز سکوت نیستبارش باران و حضور قهرمانانه علوی‌تباران مازندران | بلاغ نیوز
تاریخ انتشارجمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۹
کد مطلب : ۸۲۶۲۲
در پی اهانت بی‌شرمانه روزنامه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر (ص)، مردم شهرهای مختلف مازندران، بعد از نماز جمعه با توجعه به اینکه در بسیاری از شهرها باران شدید می بارید، راهپیمایی کردند و این حرکت احمقانه را محکوم کردند.
۰
plusresetminus
ابراز محبت به محمد (ص)/امروز روز سکوت نیست/بارش باران و حضور قهرمانانه علوی‌تباران مازندران
به گزارش بلاغ، در شهر ساری از مصلی به سمت میدان ساعت نمازگزاران حرکت کردند و عشق و ارادت خود را به پیامبر گرامی اسلام به نمایش گذاشتند.

آیت‌الله نورالله طبرسی، امام جمعه ساری با اشاره به اهانت اخیر نشریه فرانسوی شارلی ابدو به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، گفت: این حرکت توهین‌آمیز به حضرت محمد (ص) نشان از اسلام‌هراسی کشورهای اروپایی و غربی است.

وی ضمن محکوم کردن اهانت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر گرامی اسلام، بیان داشت: این گروه از افراد در جهان دشمنان اسلام و قرآن هستند.

نماینده ولی‌فقیه در استان مازندران با تاکید بر اینکه کشورهای اروپایی و غربی با اهانت به پیامبر گرامی اسلام (ص) نمی‌توانند محبوبیت ایشان را در بین مسلمانان از بین ببرند، افزود: این حرکت نشریه شارلی ابدو از سر کینه‌توزی است.

■■■

حجت‌الاسلام محمدعلی رحمانی آملی، امام جمعه آمل اظهار داشت: در جهانی که روز به روز مردم آن به سمت اسلام روی می‌آورند، حرکت ابلهانه و کاریکاتور از پیامبر نیکی‌ها که در نشریه فرانسوی منتشر شده، جهان اسلام را دل‌آزرده کرد زیرا پیامبر اکرم رحمت عالمین، صاحب معراج، نجات‌بخش بشریت، منادی وحی و منبع خیر و برکت هستند.

وی با ابراز اینکه اسکتبارگران حق توهین و جسارت به اهل‌بیت، مقدسات و ارزش‌های‌مان را ندارند، گفت: دل مسلمانان با این حرکت دشمنانه به درد آمد و خشم دنیای اسلام، مسلمانان و شیعیان برانگیخته شد.

رحمانی با اشاره به اینکه خداوند همه اشرار و کفار را مریض می‌داند، ادامه داد: پس باید در مقابل افراد مریضی که دست به توهین اهل‌بیت و بزرگان دینی‌مان می‌زنند به پا خیزیم.


■■■

نمازگزاران نوشهری پس از اقامه نماز جمعه، همزمان با سایر هم‎وطنان‌ در اعتراض به هتک حرمت نشریه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اسلام به خیابان‌ها آمدند و در صفوف به‌هم فشرده راهپیمایی اعتراض‌آمیزی که از جلوی مصلی تا اداره آموزش و پرورش نوشهر برگزار شد، این هتک حرمت را به‌ شدت محکوم کردند.

حجت‌الاسلام محمود مشایخ، امام جمعه نوشهر تصریح کرد: دشمن از حاکمیت دینی عصبانی است چرا که سلطه و منافع آنها را مورد خطر قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن، اسلام ناب محمدی(ص) را نمی‌تواند تحمل کند و بنابراین سعی در مبارزه با انقلاب اسلامی ما دارد و به همین علت به پیامبر اسلام اهانت می‌کنند.

مشایخ با اشاره به اینکه دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن اسلام ناب محمدی (ص) است، ادامه داد: جمعیت مسلمان در کشورهای اروپایی در حال افزایش است و اسلام به عنوان دین دوم در اروپا مطرح می‌شود و دشمنان اسلام نمی‌توانند این موضوع را تحمل کنند.

محمدعلی قمی اویلی، فرماندار نوشهر با اشاره به اینکه کشور ما خود یکی از قربانیان تروریست در دنیا است، هدف از شرکت در این راهپیمایی را ‏محکوم کردن هرگونه اقدام تروریستی و اهانت به پیامبران خصوصاً پیامبر رحمت و مهربانی، حضرت محمد(ص) دانست.

مریم معصومی که یک کارمند است، می‌گوید: امروز در این راهپیمایی شرکت کردم تا به کسانی که بدخواه دین اسلام هستند بگویم هنوز مسلمانها نمردند ‏که شما بخواهید به پیامبرشان توهین کنید.

علیرضا صفایی‌نژاد، کسبه نوشهری بیان کرد: توهین به پیامبر (ص) قلب همه آنهایی که نسبت به ائمه می‌تپد را جریحه دار کرده؛ امروز با اینکه ‏مریض بودم ولی در این راهپیمایی شرکت کردم تا این توهین را محکوم کنم.

سبحان خزایی که یک دانشجو است، می گوید: بیشتر از اینکه از توهین روزنامه فرانسوی ناراحت بشوم، از اقدام بی‌ادبانه روزنامه داخلی مردم امروز ناراحت ‏شدم چون توقع این است که مطبوعات و رسانه بهترین عملکرد را د‌ر این اقدام بی‌شرمانه داشته باشند ولی ‏متاسفانه این طور نبوده است.

وی افزود: مورد دیگری که هم که باعث شد حتماً در این راهپیمایی شرکت کنم پیاده‌روی آقای ظریف با وزیر امور ‏خارجه آمریکا در ژنو بوده که این کاراز نظر من در این اوضاع کار درستی نبوده است.

حکمت داجلیری، فرمانده سپاه نوشهر تصریح کرد: غرب همواره سعی داشته با این گونه ‏اقدامات از طریق کاریکاتورها و فیلم‌های هالیوودی با صرف هزینه‌های چندهزار میلیاردی، دست به برهم‌زدن ‏وجهه اسلام در دنیا بزند که جلوی رسیدن حقایق اسلام به مردم جهان را بگیرد.

وی ضمن محکوم‌کردن این اقدام بی‌شرمانه خاطر نشان کرد: نور پیامبر رحمت و مهربانی که امروز اقصی نقاط ‏عالم را در برگرفته است با این اقدامات نابخردانه کمرنگ نخواهد شد بلکه بر عشق و ارادت نسبت به ایشان ‏افزوده خواهد شد.‏‎

زهرا شریفی نسب، یکی از مسافران نوشهر یادآور شد
:ما به خاطر تعطیلات آخر هفته آمده بودیم شمال وقتی فهمیدیم راهپیمایی برگزار شده تصمیم گرفتیم شرکت ‏کنیم و از همین جا به شارلی و عوامل توهین کننده به پیامبر اسلام بگوییم نابودیتان نزدیک است.

فرهاد شیخ‌الاسلامی، شهردار نوشهر نیز بیان کرد: من نیز مانند تمام مسلمین جهان این حرکت زشت و زننده و این آزادی بیانی که مدنظر دولتمردان غربی است را به شدت محکوم ‏می‌کنم.

نازنین میردار که یک دانش آموز است، اظهار داشت: امروز اومدم تا بگویم عشق به پیامبر(ص) در دل هر مسلمانی موج می زند و غربی‌ها فکر نکنند با این کارها می‌توانند ‏ایمان و وحدت مسلمان را ضعیف کنند بلکه با این کارها بیشتر نفرت مسلمانان را نسبت به خودشان بیشتر ‏کردند‎.‎‏

■■■

نمازگزاران شیر‌گاه سوادکوه‌شمالی از محل برگزاری نماز جمعه تا حسینیه حاجی‌آباد با محکومیت توهین نشریه فرانسوی به پیامبر گرامی اسلام، راهپیمایی کردند.

■■■
ربیع فلاح، استاندار مازندران ظهر امروز در جمع نمازگزاران و راهپیمایان ضداستکباری در واکنش به توهین ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) که از مصلی شهر گتاب تا میدان سجادیه این شهر برگزار شد، اظهار کرد: همه مسلمانان جهان با آگاهی بخشی که جمهوری اسلامی به دنیا هدیه کرده است در واکنش به توهین ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) امروز هم‌صدا با هم بعد از نماز باشکوه جمعه در راهپیمایی عظیم، نفرت و انزجار خود را نسبت به استکبار جهانی اعلام کردند.

وی افزود: ملت ایران از 35 سال پیش راه خود را انتخاب کرده است و این حرکات و اقدامات اهانت‌آمیز نمی‌تواند ایران اسلامی را از مسیر درست و صحیح منحرف کند.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه توهین به مقدسات مسلمانان را منسجم و قوی‌تر می‌کند، بیان کرد: این اقدامات توهین‌آمیز بیانگر این است که دشمنان هر لحظه در صدد ضربه زدن به اسلام و انقلاب بوده اما غافل از اینکه این حرکات سبب بصیرت و بیداری بیشتر مسلمانان در اقصی نقاط جهان می‌شود.

فلاح اقدام نشریه فرانسوی شارلی‌ابدو را شرم‌آور و مایه ذلت استکبار برشمرد و تصریح کرد: این حرکات جنون‌آمیز نشانه استیصال، جهالت و سقوط اخلاقی سرکردگان استکبار جهانی است.

وی اهل‌بیت پیامبر اکرم (ص) را مایه افتخار اسلام برشمرد و ادامه داد: در شرایطی که بیشتر مردم دنیا را مسلمانان تشکیل می‌دهند شاهد بی‌احترامی به مقدسات اسلامی در برخی کشورها هستیم که این امر ناشی از ترس و ضعف دولت‌های مختلف در برخورد با دشمنان است.

فلاح گفت: هدف اصلی و نهایی طراحان کاریکاتور اهانت‌آمیز به پیامبر اکرم (ص) ایجاد اسلام‌هراسی و خدشه‌دار کردن چهره اسلام و مسلمانان در تمام نقاط جهان بوده است.

■■■

حجت‌الاسلام احمد قربانی، امام جمعه پل‎سفید با اشاره به اینکه غرب از وجود یک مکتب پویا و جاذب محروم است و به دلیل حقارت اقدام به توهین مقدسات بشر می‌کند، بیان کرد: هیچ بشری به درجه پیامبر در قرب به خدا نرسیده است.

وی با بیان اینکه فرانسه و انگلیس و آمریکا بازیچه صهیونیسم هستند، افزود: غرب از حقارت فرهنگی رنج می‌برد.

امام جمعه پل‌سفید سوادکوه با بیان اینکه قرآن مجید در یک‌هزار و 400 سال پیش، پیامبر اسلام را دست نیافتنی توصیف کرده بود، گفت: توهین سخیف نشریه فرانسوی کار جاهلان و افراد عقب‌مانده از کاروان انسانیت بوده است و خداوند حافظ نور اسلام است.

در پایان نماز جمعه پل‌سفید، نمازگزار‌ان از مسیر مصلای جمعه تا مدرسه شهید طباطبایی راهپیمایی کردند و بر علیه توهین نشریه فرانسوی راهپیمایی کردند.

■■■

حجت‌الاسلام مهدی غفاری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته در آستان مقدس امامزاده عبدالله (ع) با اشاره به کاریکاتور پیامبر اسلام در نشریه فرانسوی که انزجار عمومی مسلمانان دنیا را برانگیخت، گفت: نور هدایت و رحمت پیامبر اسلام روز به روز برافروخته‌تر می‌شود و اگر همه دنیا هم جمع شوند نمی‌توانند در آن خدشه‌ای ایجاد کنند.

وی خاطرنشان کرد‌: این حرکت انسانی پست انزجار و تنفر از مستکبران را بیشتر می‌کند و برای آن‌ها ذلت، خواری، نفرت و حقارت را به همراه دارد.

■■■

اقشار مختلف مردم قائم‌شهر نیز ظهر امروز بعد از اقامه نماز جمعه با حضور در خیابان‌های این شهر توهین به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

در این راهپیمایی که از مقابل مصلی نمازجمعه تا مسجد جامع قائم‌شهر ادامه داشت، نمازگزاران قائم‌شهری توهین به مقدسات اسلامی از سوی نشریات فرانسوی را محکوم کردند.

■■■

حجت الاسلام محمدزمان رضایی، امام جمعه زیراب ضمن محکومیت توهین نشریه فرانسوی به ساحت پیامبر اکرم (ص) گفت: در عصر حاضر دشمنان اسلام در ادامه دشمنی هایشان از گذشته کاریکاتوری را منتشر کردند، آنها با دین اسلام مشکل دارند.

رضایی تاکید کرد: پیام دین اسلام برای همیشه باقی می‌ماند.

وی افزود: آن چیزی که موجب واهمه دشمنان اسلام است و باعث توهین به ساحت پیامبر اکرم (ص) شد عجز و ناتوانی آنان نسبت به منطق درست و حقایق نهفته در اسلام است.

رضایی ادامه داد: به گمان خود با توهین به پیامبر اسلام (ص) برای اسلام خواهی مردم جهان سدی ایجاد می شود، نه تنها سدی ایجاد نشد بلکه باعث آشنایی بیشتر جوانان اروپایی با دین اسلام خواهد شد.

امام جمعه زیراب در پایان اظهار داشت: حیله دشمنان به خودشان بر می گردد و به فضل خدا دشمنان اسلام راه شکست و نابودی را در پیش گرفته اند.

■■■

امروز بعد از نماز عبادی سیاسی جمعه، شهرستان بهشهر همزمان با سراسر کشور با حضور پرشور مردم این شهرستان در زیر بارش باران از مصلای حضرت آیت الله جباری به سمت پارک ملت برگزار شد.

یکی از شرکت کنندگان دراین راهپیمایی در گفت‌وگویی گفت: پیامبر اکرم (ص) خط قرمز ما مسلمان است و هر کس با هر جایگاه و گرایشی باید در این زمینه وارد میدان شود و رسماً انزجار خود را اعلام کند.

مظاهر شیرزادی افزود: با هر وسیله ای باید صدای خود در محکومیت و نفرت نسبت به دشمنان اسلام که این جسارات و اهانات را مرتکب شدند، اعلام کنیم.

این فعال فرهنگی شهرستان ادامه داد: وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) متعلق به همه مذاهب اسلامی است پس برادران شیعه و سنی باید با حفظ وحدت یک‌صدا فریاد بزنند و اگر امروز سکوت کنیم، یقیناً در آینده نسبت به امت اسلام و وجود نازنین آن حضرت، شرمنده خواهیم شد.

■■■

بابلسر


■■■

عباس‎آباد

 
■■■

میاندورود

 
■■■

رامسر

IMG_2639 IMG_2669 IMG_2691 IMG_2695 IMG_2699 IMG_2702 IMG_2718 IMG_2733 IMG_2745 IMG_2751 IMG_2766 IMG_2767


■■■

بهشهر


راهپیمایی مردم بهشهر در پی اهانت به پیامبر اکرم(ص)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


■■■

پل سفید


■■■

چالوس

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
■■■

نوشهر

DSC_0641 [1024x768]DSC_0646 [1024x768]DSC_0647 [1024x768]DSC_0649 [1024x768]DSC_0652 [1024x768]DSC_0654 [1024x768]DSC_0655 [1024x768]DSC_0656 [1024x768]DSC_0657 [1024x768]DSC_0658 [1024x768]DSC_0659 [1024x768]DSC_0660 [1024x768]DSC_0661 [1024x768]DSC_0662 [1024x768] IMAG3954 IMAG3953 IMAG3952DSC_0663 [1024x768]DSC_0666 [1024x768]DSC_0667 [1024x768]DSC_0668 [1024x768]DSC_0671 [1024x768]DSC_0674 [1024x768]DSC_0675 [1024x768]DSC_0676 [1024x768]DSC_0679 [1024x768]DSC_0683 [1024x768]DSC_0684 [1024x768]DSC_0688 [1024x768]

■■■

قائم‌شهر

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴