برای تلفن‌های همراه؛

نرم افزار ویژه شب چله + دانلود

تاریخ انتشارشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱
کد مطلب : ۷۶۱۴۱
دریچه فناوری اطلاعات با معرفی نرم افزار ایرانی "شب چله" مجموعه كاملی از هر آنچه که در این شب با آن سروكار خواهید داشت را برایتان آماده کرده است از تصاویر زمینه گرفته و نحوه سفره آرایی تا تزیین سفره شب یلدا.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ، شب یلدا را در كنار خانواده به حافظ تفال بزنيد و با صدای دلنشین دكتر موسوی گرمارودی فال خود را بشنوید. در این برنامه ما مجموعه كاملی از همه آنچه در این شب با آن سروكار خواهید داشت از تفال به دیوان حافظ تا تصاویر زمینه با كیفیت و مرتبط گرفته تا نحوه سفره آرایی و تزیین سفره شب یلدا را برایتان یک جا جمع كرده ایم تا از آن استفاده كرده و در كنار خانواده شب خوشی را بگذرانید. همچنین برای همه كسانی كه نمی‌توانید در این شب در كنارشان باشید اما دوستشان دارید مجموعه كاملی از پیام‌های كوتاه و بلند متناسب با موضوع را گردآوری كرده‌ایم تا با ارسال به آنها در این شب از این طریق در كنار هم نبودن را به نحوی جبران كنیم.
تفال به دیوان خواجه حافظ شیرازی (صوتی) با صدای دلنشین دكتر موسوی گرمارودی، مجموعه كاملی از پیامكهای دوستانه - عاشقانه - طنز - سركاری و اشعار مرتبط با شب یلدا، مجموعه‌ای از كاريكاتورهای مربوط با شب يلدا، مجموعه بیش از 50 تصویر زیبا و با كیفیت با موضوع هندوانه و انار، مجموعه 85 تصویر زیبا و آموزنده با موضوع سفره آرایی شب یلدا، آشنایی با آداب و رسوم عمومی (شاهنامه و حافظ خوانی - فال قوری - قاشق زنی - شال انداختن - شب چلگی عروس) شب یلدا در مناطق مختلف كشور، توصیه‌های معنوی پیرامون شب یلدا، فلسفه شب یلدا، پبشینه تاریخی یلدا، شباهت یلدا با جشن‌های دیگر اقوام، فلسفه خوراكی‌های شب یلدا از امکانات این نرم افزار می‌باشد./آ




(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

   

 • دانلود و مشخصات فایل
 برای دانلود اینجا کلیک کنید
 • حجم: 23.3 مگابایت
 • نسخه: 2
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر

منبع : باشگاه خبرنگاران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴