در محرم حسینی، زنهار از یزیدی شدن

حلقه یزیدی گرد عمامه انگلیسی/تصاویر

تاریخ انتشارسه شنبه ۶ آبان ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۰
کد مطلب : ۵۶۳۴۱
هر ساله چند ماه مانده به ماه محرم، مخالفان اتحاد امت اسلامی، به فعالیت های تفرقه افکنانه و مخربانه طول سال خود شدت بخشیده و پروژه های جدید را با نام های جدیدتر به مورد اجرا می گذارند.
۰
plusresetminus
حلقه یزیدی گرد عمامه انگلیسی/تصاویر
به گزارش بلاغ،نظریه پرداز فرانسوی در پژوهش تاریخی خود از علل بقا و ماندگاری تشیع علی رغم سخت گیری ها و مبارزات بی امان دشمنان اهل بیت رسول الله(ص) علیه شیعیان در طول تاریخ، می گوید: دو علت اصلی اعتقاد و ایمان به عاشورا و مهدویت، رمز اصلی مقاومت و پایداری و امید به آینده تشیع است که هر دو نیز، به اعتقاد ریشه ای تشیع به امامت مربوط می شود.

این استنباط صحیح و واقع بینانه که یکی از این دو، واقعه گذشته در عاشورای سال 61 هجری قمری را بهانه ای برای احیای اهداف و انگیزه های عدالت خواهانه و ظلم ستیزانه قرار می دهد و دیگری، با ترسیم چشم اندازی برای آینده ای پرامید، ظهور ناجی بشریت را بشارت می دهد، موجب شده تا زیاده خواهان جهانی در هر عصر و دوره ای، برای نابودی ریشه های این اندیشه که مبتنی بر امام و رهبری الهی است، برنامه ریزی دقیق و گسترده به عمل آورند و همه توش و انرژی خود را برای تضعیف و اضمحلال "امامت و ولایت" به کار گیرند.

تحریف، استحاله، خرافه، تند و کندروی، آلوده سازی و...، روش های دشمنان "امامت" برای اعتمادسوزی و ایجاد نفرت، خصومت، جنگ و خودزنی بین مسلمانان و سنی ها و شیعیان است.

هر ساله چند ماه مانده به محرِم الحرام، مخالفان اتحاد امت اسلامی، به فعالیت های تفرقه افکنانه و مخرّبانه طول سال خود شدت بخشیده و پروژه های جدید را با نام های جدیدتر به مورد اجرا می گذارند.

<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>: سیدصادق شیرازی

عده ای را در محور "آیت الله سیدصادق شیرازی"، "یاسر حبیب" و...، دور هم گرد می آورند و با نمایش تندروی ها و ارتکاب "قمه زنی"، "علم کشی"، "کتل گیری"، "زنجیرزنی با تیغه های برّان" و ...، همچنین سب و لعن گویی های تحریک کننده، خوراک اختلاف افکنی های شدید و مقابله به مثل نزد اهل سنت و بهانه تراشی برای جنایات تکفیری ها را فراهم می آورند و ماه ها قبل از محرم، به استقبال این ماه می روند تا بجای حیات آفرینی، جنگ و خون ریزی و نابودی مسلمانان و شیعیان را دستاورد ماه قیام و آزادگی کنند.

<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>: قمه زنی

بدون تردید، آنانی که در مسیر اهداف دشمنان محرم مرتکب اقدامات وهن آمیز می شوند، خواسته یا ناخواسته در صف یزیدیان قرار گرفته و نمی توانند مدعی: انّی سلم لمن سالمکم، و حرب لمن حاربکم الی یوم القیامه، باشند، پس زنهار از یزیدی شدن.

<a href='https://www.bloghnews.com' target='_blank'>بلاغ</a>: داعش


انتهای پیام/

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴