تاریخ انتشارجمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۵
کد مطلب : ۸۳۹۲۷
برخی از شرکت‌های حمل و نقل مسافری ریلی تا 24 اسفندماه امسال، بلیت تعدادی از قطار‌های خود را با تخفیف 10 تا 30 درصدی عرضه می‌کنند.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،روابط عمومی راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران نوشت: برنامه تخفیف‌های بلیت قطارهای مسافری شرکت‌های حمل و نقل مسافری به شرح زیر است:

1-‌ شرکت جوپار ‌از تاریخ یکم بهمن‌ماه تا 30 بهمن‌ماه به میزان 10 تا 30 درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران-مشهد‌، کرمان-مشهد، تهران-کرمان، تهران-زاهدان‌، تهران-بندرعباس و ‌بالعکس به غیر از برخی از روزهای خاص.

2- شرکت نورالرضا‌ از تاریخ یکم بهمن‌ماه تا 30 بهمن‌ماه به میزان 10 تا 15 درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران-مشهد، اصفهان-مشهد و بالعکس به غیر از برخی از روزهای خاص.

3- شرکت وانیا ریل‌ از تاریخ یکم بهمن‌ماه تا 24 اسفند‌ماه به میزان 10تا30 درصد از بهای بلیت در مسیرهای تهران-مشهد و بالعکس و اصفهان-مشهد و بالعکس و قزوین-مشهد و بالعکس به غیر از برخی از روزهای خاص.

4- شرکت راه‌آهن شرقی بنیاد‌ از تاریخ یکم بهمن‌ماه تا 24 اسفند‌ماه به میزان 15 تا 30 درصد از بهای بلیت در مسیر تهران-مشهد و بالعکس و کرمان-مشهد و بالعکس و قم-مشهد و بالعکس به غیر از برخی از روزهای خاص.

5- شرکت حمل و نقل ریلی رجا از تاریخ یکم بهمن‌ماه تا 24 اسفند‌ماه به میزان 15 تا 30 درصد از بهای بلیت در مسیر تهران-مشهد، تهران-تبریز، تهران-مراغه، تهران-ساری، تهران-گرگان، سمنان-مشهد، شاهرود-مشهد، تهران-نیشابور، تهران-خواف، تهران-میانه‌، تهران-زنجان، کرج-مشهد، تهران-شیراز‌، تهران-زاهدان‌، تهران-بندر، تهران- شاهرود‌، شیراز-مشهد‌، تهران-شاهرود، قم-مشهد‌، کاشان-مشهد‌، تهران-یزد به غیر از برخی از روزهای خاص.

طبق اعلام روابط عمومی راه‌آهن، مسافران جهت اطلاع از روزهای خاص می‌توانند با شرکت‌های مذکور و یا سامانه اطلاع‌رسانی راه آهن جمهوری اسلامی ایران به شماره 5149-021 تماس ‌بگیرند./ع
منبع : مشرق
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴