مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران:

منابع مالی برای جذب کشتی‌گیران با تجربه به موقع نرسید

تاریخ انتشارشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۰
کد مطلب : ۵۶۶۶۶
مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران گفت: منابع مالی در جذب کشتی‌گیران خوب و باتجربه از سوی وزارت نفت به موقع به دست مسئولان این باشگاه نرسید.
۰
plusresetminus
بلاغ- محمدمصطفی قربانی  با اشاره به نایب قهرمانی این تیم در مسابقات کشتی جام طلایی در همدان اظهار داشت: فدراسیون نخستین دوره مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشور را تجربه می‌کرد که در نهایت پس از برگزاری سه مرحله این رقابت‌ها خاتمه پذیرفت.

وی با اشاره به حضور کشتی‌گیران باتجربه و تیم‌های خوب در این دوره از رقابت‌ها تصریح کرد: در نهایت پس از انجام سه مرحله این مسابقات با نایب قهرمانی تیم گاز مازندران پایان پذیرفت.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران با بیان اینکه به خاطر مشکلات و ترزیق به موقع پول از وزرات نفت موفق به جذب کشتی‌گیران مرحله نخست نشدیم، افزود: برخی از تیم‌ها در مرحله دوم و سوم با دو برابر مبلغ نسبت به تیم ما با کشتی‌گیران گاز قرارداد بستند و موفق به جذب کشتی‌گیران با تجربه گاز شدند.

قربانی با تشکر از مربیان و کشتی‌گیران گاز در سه مرحله جایزه بزرگ جام فصلی کشور گفت: مربیان و کشتی‌گیران برای قهرمانی تلاش‌شان را انجام دادند که در نهایت موفق به کسب نایب قهرمانی لیگ شدیم.

وی در ادامه گفت: اگر به موقع پول از سوی وزارت نفت برای باشگاه پرداخت می‌شد به طور حتم تیم گاز مازندران می‌توانست با جذب کشتی‌گیران برتر و با سابقه قهرمانی این دوره شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران با اشاره به حضور تیمش در نخستین دوره کشتی آزاد جام باشگاه‌های جهان اظهار داشت: تیم گاز مازندران با کشتی‌گیران بومی جوان ولی با تجربه در نخستین دوره جام باشگاه‌های جهان که در آذر ماه در جویبار برگزار می‎شود، شرکت می‌کند.

قربانی درباره نحوه قرارداد کشتی‌گیران با تیم‌ها در جایزه بزرگ فصلی کشور افزود: قرارداد کشتی‌گیران در این مسابقات به صورت فصلی بود و کشتی‌گیران پس از اتمام کشتی فصلی، آزاد محسوب می‌شوند و اجازه قرارداد با دیگر تیم‌ها را برای فصل بعد داشتند که در این مورد باید کارشناسی بهتری انجام می‌شد.

وی درباره هزینه کشتی‌گیران و کادر فنی گاز در این مسابقات افزود: مدیریت تیم گاز مازندران در سه مرحله جایزه بزرگ کشتی فصلی کشور بین 600 تا 700 میلیون تومان هزینه کرد که نسبت به برخی تیم‌ها این هزینه ناچیز بود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی گاز مازندران در پایان از میزبانی خوب همدانی‌ها در مرحله پایانی و نهایی این مسابقات تشکر کرد و خاطرنشان کرد: مسابقات جایزه بزرگ فصلی کشور در صورت کارشناسی خوب فدراسیون می‌تواند در کشف استعداد و نخبه موثر واقع شود./آ

منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴