رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر تاکید کرد

حضور گسترده جامعه ورزشی بابلسر در راهپیمایی 22 بهمن امسال

تاریخ انتشاريکشنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۳
کد مطلب : ۸۴۲۵۹
رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام و دولت به مردم را موجب افزایش امید و نشاط در جامعه دانست و افزود: جامعه ورزشی بابلسر در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور گسترده خواهند داشت.
۰
plusresetminus
به گزارش بلاغ،فرشاد آذری طی گفت‌وگویی از اجرای بیش از 50 برنامه ورزشی و فرهنگی در دهه فجر امسال توسط اداره ورزش و جوانان بابلسر خبر داد.

وی اطلاع‌رسانی از دستاوردهای نظام و دولت به مردم را موجب افزایش امید و نشاط در جامعه دانست و افزود: جامعه ورزشی بابلسر در راهپیمایی 22 بهمن امسال حضور گسترده خواهند داشت.

رئیس اداره ورزش و جوانان بابلسر تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، دیدار با امام جمعه و فرماندار با حضور روسای هیئت‌های ورزشی و غبارروبی مزار شهدا، از جمله برنامه‌های فرهنگی این ادراه در دهه فجر امسال است.

آذری در پایان با اشاره به برنامه ورزشی کمیته ورزش و جوانان دهه فجر بابلسر، اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزش باستانی، مسابقات شنا، تیراندازی، کشتی، ژیمناستیک، کونگ‌فو، والیبال، دوومیدانی آقایان و بانوان، طناب‌کشی، فوتسال و فوتبال از جمله برنامه هایی است که در بابلسر به اجرا درخواهد آمد./ع

منبع : مشهد سر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴