BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?>BLOCK}']['func'] = 'Get_Polls_Content'; $conf['{POLL_GENERAL_BLOCK}']['prms']['section_id'] = 0; ?> ساز مخالف رفسنجانی برای سمفونی مقاومت در سوریه! | بلاغ نیوز
اختصاصی/ تکرار سریال سخنان جنجالی هاشمی در مازندران

ساز مخالف رفسنجانی برای سمفونی مقاومت در سوریه!

تاریخ انتشارشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۳
کد مطلب : ۲۲۷۲۵
عصر امروز هاشمی رفسنجانی در مازندران بار دیگر سخنان تامل برانگیز خود را بر علیه هم پیمان استراتژیک ایران و بشار اسد تکرار کرد.
۰
plusresetminus
ساز مخالف رفسنجانی برای سمفونی مقاومت در سوریه!
هاشمی و بشار اسد
بلاغ- در حالیکه مدیرکل روابط عمومی مجمع تشخیص مصلحت ضمن تکذیب اظهارات اخیر نعیمه اشراقی درباره سخنان هاشمی رفسنجانی مبنی بر اینکه هاشمی مسئولیت بمباران شیمیایی در سوریه را متوجه شخص بشار اسد می داند، ‌گفت که: موضع آقای هاشمی درباره سوریه، ‌فلسطین و‌ لبنان شفاف است و با یک شایعه مخدوش نمی‌شود؛ هاشمی رفسنجانی عصر امروز و این بار در مازندران سخنان خود را بر علیه هم پیمان استراتژیک ایران و بشار اسد تکرار کرد.
به گزارش خبرنگار بلاغ از سوادکوه،هاشمی رفسنجانی که برای سخنرانی در دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت‌اللّه حاج شیخ اسماعیل صالحی مازندرانی و تفریح امروز به سواد کوه آمده بود در بخشی از سخنران خود در دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت‌اللّه حاج شیخ اسماعیل صالحی مازندرانی در مسجد جامع شیرگاه با اشاره به بحران سوریه گفت: اخیرا مسئله مهمی به وجود آمده و آنهم احتمال حمله نزدیک آمریکا و غرب و کشورهای عربی به سوریه است،ملت سوریه در این دوسال اخیر بسیار آسیب دیده اند ، بیش از 100 هزار کشته داده اند.
رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام  در ادامه در یک اظهار نظر عجیب گفت: زندان ها در سوریه از مردم پر شده است،دولت سوریه بعضی از ورزشگاه ها را از مردم پر کرده است! بیش از 8 میلیون نفر چه در داخل و چه در بیرون این کشور آواره شده اند.
وی در ادامه سخنان تامل برانگیز خود گفت: شرایط بدی بر مردم و جامعه سوریه حاکم شده است از یک طرف زیر بمباران شیمیایی دولتشان قرار دارند و از سوی دیگر منتظر بمباران آمریکا بر این کشور هستند!
حال باید دید سناریو هاشمی رفسنجانی در طرح سخنان تامل برانگیز خود  که بر خلاف سیاست های کلی دفاعی و امنیتی کشور آنهم از لسان رئیس مجمعی که می بایست خود برای مصلحت و امنیت کشوری تصمیم بگیرد جاری می شود آنهم در روزهای حساس اخیر در خاورمیانه چیزی جز مخالف خوانی با اندیشه های امام راحل خواهد بود؟
گفتنی است این سخنان هاشمی در مراسم دوازدهمین سالگرد ارتحال آیت‌اللّه حاج شیخ اسماعیل صالحی مازندرانی با حضور آیت الله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان ،استاندار مازندران ،آیت الله نظری و دیگر چهره های سرشناس سیاسی و دینی استان بیان شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

feedback
صدرا
اقای هاشمی غیرت هم خوب چیزیه؟!!!
feedback
موسوی از جویبار
اقای هاشمی دنیا به شاه عباس وفا نکرد چه برسه به من و شما ...
feedback
ثریا
آقای هاشمی برگرد به مواضع امام
feedback
محمدصادق
آقای هاشمی یا سیاست بلد نیست یا میدان را نمی‌شناسد یا اینکه نسبت به موقعیت سوریه و موازنه قوا در منطقه آگاهی ندارد.
feedback
مهرداد امیری دانشجوی رشته عمران
مثل اینکه این سیاستمدار بقول خودش کهنه کار هنوز متوجه نشده که حمله به سوریه بهانه ای برای حمله به ایرانه ! نکنه اقای هاشمی از حمله به ایران استقبال میکنه؟؟
feedback
جعفر
آقای هاشمی یار دیرینه امام (ره) این سخنان شما در این مقطع دارای معنا می باشد، باید دید تا چند روز آینده نظرات دولتی ها چه خواهد بود آن موقع معلوم می شود که این سخنان چه معنایی دارد
feedback
زهرا السادات
آقای هاشمی قطعا در آینده خواهند فهمید حق با کیست و نسبت به اشتباهات خود احساس عذاب خواهند داشت.
feedback
بابلسری
آیا مردم غیور سوادکوه که در جنگ جانانه حاضر شدند و لشکر 25 کربلا گواه این مطلبه نباید پاسخ به ادعای اقای هاشمی را میدادند؟ اگر خود ایت الله صالحی زنده بود اجازه میداد که اقای هاشمی درباره بچه های مظلوم شیعه در سوریه اینگونه حرف بزنه؟ ایا سکوت دراین مراسمات جایزه؟ چرا اجازه میدید حرمت امام زاده شکسته بشه ؟ ایا اقای طبرسی موافق با حرفهای هاشمی هستش؟ما از استاندار انتظاری نداریم اما از نماینده ولی فقیه چرا..چرا اجازه میدید مگر رهبری نفرمود ملاک حال فعلی افراده...!!کجا هستن بچه های غیور سوادکوه..
feedback
مرکا:


قابل توجه نماینده محترم ولایت فقیه واستاندار مازندران

لازم بذکراست چندماه قبل از رحلت جانسوز حضرت ایت الله العظمی صالحی مازندرانی که از ارادتمندانش بودم وهستم بخاطر حضورایشان یه شب در سنگرم در شلمجه ایشان نیز به حقیر ابراز لطف و محبت می نمودند با جمعی از برادران کنگره شهدای استان جهت اخذ رهنمود به روستای یللاقی ایشان رفتیم وبا استقبال کرم ایشام روبرو شده ورهنمودی داشتند درخلال فرمایشات .ایشان اعتراض ونگرانی خود شان رانصبت به حضور وشکل اشرافی چندمدت قبل رفسنجانی به منطقه سوادکوه وبیاناتی که رفسنجانی نسبت به مازندران داشتند رابیان فرمودند حالا چه شده ایشان باید باهمان شکل حضوردرمنطقه دررابطه با شان وعظمت حضرت ایت الله العظمی صالحی مازندرانی صحبت کنن ؟ ضمنا احتمالا نواربیانات ایشان در کنگره موجودباشد

میرشکار
feedback
محراب
واقعاً متاسف شدم از این بی شرمی/
آقای رفسنجانی با اینکه برای انقلاب خیلی زحمت کشیدن ولی با این رفتارها دارن به انقلاب و آرمان های انقلاب ضربه می زنن...
این رفتارها و گفته ها نشان از بی بصیرتی هستش/ نمی دونم تو خودش وقتی داره این حرفا رو می زنه به چی فکر می کنه که این حرفها رو می گه!!!!
کسایی که هم می گن این آقا سیاست مداره و ال یا بل!!! خیلی تند نرن، آخه گردن رو جلوی دشمن خم کردن . تخفیف گرفتن ازش که تخفیف هم نیست و گول زدنه که سیاست مداری و کار دیپلماتی نیست!!!
feedback
انسان آزاده
آقای هاشمی ما خودمون رو از مقاومت مردم سوریه جدا نمی دونیم،شما از کدوم جناح حرف می زنید؟نکنه فکر کردید چون با حمایت شما روحانی رای آورده هر چیزی که دلتون بخواد می تونید بگین؟!!!!
مدعی خواست که از بیخ کند ریشه ما / غافل از آنکه خدا هست در اندیشه ما
feedback
مسعود یزدانی
بنده امیدوارم این خبر صحت نداشته باشه و الا
این حرفا از آقای هاشمی آدم رو یاد فتنه 88 میندازه اونجایی که ایشون رو متهم به... میکردند.
اینکه آدم و خونوادش وصل به جایی دیگه ای باشند
واقعا شرم آوره

آقای هاشمی عزیز این بشار اسد بدبخت بخاطر حمایت از ما و مقاومت به این روز افتاده
جنگ با صدام رو از یاد بردید یا مثل خیلی چیزهای دیگه بخاطر منافعتون انکار میکنید.
همین بشار اسد از خاک خودش صدام رو میزد همین بشار اسد دنیایی کمک به حزب الله کرد تا جنگ 33 روزه رو نبازه حمایت از اسد حمایت از ایران اسلامیه.
با این حرفا به اندازه کافی حضرت آقا رو ناراحت کردید دیگه ادامه ندید خواهشا خواهش میکنم
و...
feedback
محمدحسین
هاشمی قبلا هم وقتی در خطبه های نمازجمعه تهران خطبه میخواند وقتی موضع میگرفت حرفهایی میزد که ترس و واهمه در برابر قدرتهای شیطانی دنیا در آن موج میزد من از سال 73 که هاشمی هنوز رییس جمهور بود دیگر در نمازجمعه هایی که او خطبه میخواند شرکت نکردم... هاشمی نماینده طیف بی دین جامعه است که با لباس دینداری بزرگترین ضربه را به اسلام و انقلاب میزنند و نظام را تضعیف میکنند.
اینها و سردسته ایشان یعنی هاشمی اعتقاد قلبی به قیامت ندارند به همین علت غرق در لذات دنیوی هستند و از اینکه دنیا را از دست بدهند میترسند. تحلیلهایشان هم معطوف به حفظ منافع دنیای شان است و اثری از توجه به خدا و اسلام در تحلیلهایشان نمی بینید. در اتمسفر تفکر این عده، هر کس زور بیشتری داشت باید تسلیمش شد. به همین علت هم به منابع خبری مورد وثوق امپریالیسم اعتماد میکنن که این هم از حالت تسلیمشون در برابر استکبار ناشی میشه.
هاشمی در حال تخریب نظام است... باید فکری کرد
مردم  و حق اعتراض
جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
قرآن، برای تنها تلاوت یا عمل؟
پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۰
پرستاران سر دو راهی خانه‌نشینی و تغییر شغل
سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۳
آنچه خوبان همه دارند تو یک‌جا داری
يکشنبه ۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۷
وعده صادق، ضربه پشیمان‌کننده و پیشگیرانه
شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۱۴